Hagearkitekt?

Carla82

Gift med forumet
Noen som har erfaring med hagearkitekt her? Vi har nytt hus og har bare grov-planert hage - og trenger hjelp!!![:)][:D]

Nei, men vet det stod litt tips og triks ang det på hjemme siden til 'hagen for alle' tidligere...

[:D]Jeg skal være min egen hagearkitekt..!
Allerede tegnet og planlagt!!
Digger sånne ting[:)]

ORIGINAL: Hegeee

Åh kan du ikke komme hit å hjelpe også!!![:D] Liker sånne ting jeg også, men er helt fersk på det området! Har bare bodd i leiligheter uten hage før..!

ORIGINAL: Lillepooh

Nei, men vet det stod litt tips og triks ang det på hjemme siden til 'hagen for alle' tidligere...

Fant ikke noe hjemmeside på det...

ORIGINAL: Tuttlings

ORIGINAL: Hegeee

Åh kan du ikke komme hit å hjelpe også!!![:D] Liker sånne ting jeg også, men er helt fersk på det området! Har bare bodd i leiligheter uten hage før..!

Hehe.. Jeg har søkt masse på nett, jeg har heller ingen erfaring med planering... men jeg har fått masse ideer på nett.. søkte litt på "hage", "gårdsplass", "hageplanering", "beleggningsstein" etc...!
Så jeg bare gleder meg til jeg kan begynne... enesten som ikke gleder seg er lommeboka..!

ORIGINAL: Tuttlings

Aha! Takk for tips. Får prøve det jeg også da[:)] 

Håper du finner noe..:)
har du tenkt på noe i det heletatt da?
Plen.. heller..beleggningsstein..mure opp noe..blomster.. planter som kommer igjen.. etc.. masse man kan gjøre..:)

Du trenger jo ikke gå så langt som å bruke en hagearkitekt.. Men snakk med en gartner eller evt anleggsgartner de har god peiling. Få de til å se på hagen din, og si hva du ønsker.

Back
Topp