hage

MammatilAsk

Glad i forumet
jeg lurer på hva som egnes som min eiendom sånn med tanke på om andre mennesker kan parkere i grøfta mellom hus og vei.?

Er det min eiendom eller kan de stå der.. og kan folk dekke til inkjøringen min?

lurer siden hver gang det er fotball kamp.. kommer ikke jeg ut med bilen... har vurdert å ringe politiet...

Det er jo bare og gå videre med det det.. det er jo DIN eiendom, ingen har "rett" til og parkere der, uten din tillatelse...

Dem har vel ikke lov til å sperre deg inne.. Grøfta er en ting, men når de parkerer forran innkjøringa så kan du sikkert ringe å få tauet den bilen bort... Evt ringe politiet....

men grøfta kan folk parkere i? sånn med tanke på gresset og hekken og blomstene mine.

ORIGINAL: Yava89

men grøfta kan folk parkere i? sånn med tanke på gresset og hekken og blomstene mine.

dette hadde jeg hørt med kommunen om. Hadde ikke funnet meg i det heller, skjønner godt du er lei.

Nei, det er teknisk sett din eiendom helt ut til tomtegrensa... Så hvis de vil parkere bilen sin der (og det er lovlig ifht alle andre trafikkregler), så skal de stå uti vegen med alle hjul...
Kjenner mange hjemme som har hatt samme problemet, annenhver søndag, men politiet gidder ikke gjøre noe.. Ikke her hvertfall. Mange som satte opp små pinner i tomtegrensene sine, som for å markere...

Det er noe drit altså, føler med deg...

Foran innkjørselen din er absolutt ikke lov - da hadde jeg ringt onkel politi ja. Tenk hvis du må ut med den lille, eller (for å skrive worst case scenario) en ambulanse skal inn til dere...

tusen takk da skal jeg ringe kommunen på mandag å vite hvor tomtegrensa går..

er veldig irritert siden de lager hjulspor i gress og blomsterbeddet mitt.. hater de dumme fugla som bare tar seg til rette.. det står biler over alt.. [:@]

noen steder kommer det ikke biler forbi..

Sånt er så irriterende og skikkelig frekt av folk! [:@]
Har der noe lignende her, og her går sambo ut og skjeller dem ut.
Men noe er så rett og slett dumme, og skjønner ikke hvorfor de kan stå midt i oppkjørselen....

Back
Topp