Hadet, vakre damene her inne!

Elvira

Glad i forumet
Januarhula 2014
Da ble det min tur til å forlate dere, det gikk ikke helt bra dette. Hva er det med uke 6 egentlig??!?
Begynte litt spotting i går ettermiddag og iløpet av natta gikk det over til blødninger. Mensensmerter og det hele...
Håper jeg kan få flytte inn på novemberforumet som jeg såvidt kan rekke.
Ønsker dere masse lykke til videre med spirene:-)

Frk Spent, vil du være snill å fjerne meg fra terminlista?

Å nei så trist..! :(
Ønsker deg masse lykke til i neste pp - håper spiren sitter fort igjen :)

Om enn litt vemodig så skal jeg fikse terminlisten ;)

Nei huff, så trist! Lykke til videre, håper å se deg snarlig i en ny termingruppe!

Huff så trist! Uke 6er jo den mest kritiske uken sies det... Jeg er glad jeg har bare noen dager igjen i denne uken!

Å nei, så trist :( Masse lykke til videre!

Så trist :( masse lykke til videre!

Så trist :( Lykke til videre, håper spira sitter fast neste pp :)

Uff, trist å lese.. :( Masse lykke til på neste pp :)

Huff så trist! Uke 6er jo den mest kritiske uken sies det... Jeg er glad jeg har bare noen dager igjen i denne uken!

Unnskyld at jeg tar dette opp i denne tråde, men lurte bare på hvor du har informasjonen om at uke 6 er mest kritisk fra, og hvorfor? I følge den tråden om SA er jo det fra uke seks, mye mindre sjangs enn for ukene før?!?! Skjønner ikke helt jeg?!?! :S

:think005

Nei så trist, lykke til videre...

Unnskyld at jeg tar dette opp i denne tråde, men lurte bare på hvor du har informasjonen om at uke 6 er mest kritisk fra, og hvorfor? I følge den tråden om SA er jo det fra uke seks, mye mindre sjangs enn for ukene før?!?! Skjønner ikke helt jeg?!?! :S

:think005
Jeg er sikker ikke rett oppdatert;) jeg bare synes å huske at det var slik jeg leste om da jeg selv mistet i uke 6.

Utrolig trist å høre at du har mistet :(
Håper du snart føler deg bedre, og at spira flytter inn mer permanent neste gang ;)

Nei og nei :( Så trist... Masse lykke til videre og måtte spiren sitte neste gang! Klem til deg :love022

Så trist at det ikke gikk bra :(
Håper spiren sitter fort igjen ;) klæm

Back
Topp