Hadet søte jenter!!

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Dere er så søte, og jeg hadde ønsket så sterkt å ha en spire på vei ... Ikke bare for å være med dere, men for at dette barnet er så ønsket, og ser for meg april som den PERFEKTE mnd å få barn i... Men..... :( mensen kom idag ...... Så.... Hadet så bra søte jenter, all hell og lykke ønsker jeg dere!

Æsj.. så kjipt!!!
Håper spiren sitter fort !!

Stor klem til deg..

Det var leit å lese. Tenker på deg! Satser på at neste sjanse gir hell :o) Masse lykke til!

trist å lese, håper det klaffer for dere neste mnd.

Åå nei, det var virkelig domt :( .. Håper spiren sitter neste gang ( mai er og en fin-fin måned å få i :) masse lykke til!

Å nei, det var kjempe trist. Men som chello sier: Mai er også en fin måned. Jeg er født i mai, og det er en strålende måned å ha bursdag i, og i følge mamma en fin måned å få baby i:) Lykke til!

Ringen av lykke <3 skrev:
Å nei, det var kjempe trist. Men som chello sier: Mai er også en fin måned. Jeg er født i mai, og det er en strålende måned å ha bursdag i, og i følge mamma en fin måned å få baby i:) Lykke til!

Signerer denne - jeg er også maibarn.

Men jeg må føye til at ALLE måneder er perfekte å få barn i, tross alt. Det er slik du må tenke. Lykke til videre!

Så trist :( Håper spiren sitter neste gang ;) Lykke til videre i prøvingenemoticon

ikke for å gi deg falske forhåpninger!! men jeg hadde også "mensen"  for noen uker siden, når jeg skulle.. men den varte mye kortere, og jeg var faktisk gravid, for jeg testet meg en uke etter!! så jeg har blitt gravis nesten rett før mens:)

håper det setter seg en spire snart hos deg også! :) klem

Æsj så kjedelig da:( ønsker deg all lykke til med neste pp!

Takk for lykkeønskningar!! ? Jeg er også mai-barn, fin fin mnd!!! ? Men vi har 5 andre bursdager samme mnd i vår nærmeste familie... Så mange av datoene er opptatt... Hihi... Det blir rart om vi får mai-baby, men veldig søtt også! ?

Back
Topp