Wembie Elsker forumet 1 Jun 2010 #1 Da drar jeg nemlig en uke til Hellas....kommer til å bli tøft uten dere, men jeg skal kose meg for det[:)][:)][:)] Ha en flott uke alle sammen[:D][:D][:D]
Da drar jeg nemlig en uke til Hellas....kommer til å bli tøft uten dere, men jeg skal kose meg for det[:)][:)][:)] Ha en flott uke alle sammen[:D][:D][:D]
Mars09ogJanuar11 Elsker forumet 1 Jun 2010 #2 Kos deg max[:D]! Send litt sol til Norge også mens du er der[;)]hihi[:)]
Jaybird Gift med forumet 1 Jun 2010 #4 Kos deg kjempemasse!!!! Det blir skikkelig deilig, tipper jeg:D Ha en flott tur! Vi er her når du kommer tilbake;)
Kos deg kjempemasse!!!! Det blir skikkelig deilig, tipper jeg:D Ha en flott tur! Vi er her når du kommer tilbake;)
Hompetitten Elsker forumet 1 Jun 2010 #5 Ha en flott tur og skap masse gode minner[:D][:D] Sikker på at ul når du kommer hjem også ender med fantastiske nyheter[:D]
Ha en flott tur og skap masse gode minner[:D][:D] Sikker på at ul når du kommer hjem også ender med fantastiske nyheter[:D]
S Silje1982 Forumet er livet 1 Jun 2010 #6 God tur og Kos deg masse:):) Slikk litt sol for meg også:) Litt misunnelig:) Håper du får slappet godt av og får en super tur:)
God tur og Kos deg masse:):) Slikk litt sol for meg også:) Litt misunnelig:) Håper du får slappet godt av og får en super tur:)