hadet bra alle sammen!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg var på ultralyd i går og da flyttet jordmora terminen min til 7 mai... SNUFS[:(] Så da får jeg vel flytte over til mai klubben da... Kan ikke få det helt til å stemme, men sånn er det nå engang bare!!!Ha det bra jenter, og lykke til. Klem!!

Lykke til du å!!!

takk for det[:D] Jeg kan ikke helt skjønne at den kan bli flyttet nesen to uker.... det vil faktisk si at jeg kjente det sparket da jeg var 13 uker på vei???????[&:]

[:'(]Vet hvordan du har det..... Ble flyttet fra 12 april til 25.... Det er leeenge det!!![:)]

Du får ha lykke til i mai-klubben. Og med min uflaks kommer jeg nok over der jeg også. Har termin nå 30 april. Så skal jeg på ultralyd til mandag. Blir nok mai unge på meg også.

Men uansett. gi beskjed hvis det skjer noe nytt til oss her inne. LYKKE TIL

Lykke til ja!!![:D]

Hei jeg ble også flyttet 9 dager på ul, men får det ikke til å stemme. Jeg skulle da bare vært tre uker p åvei når testen hjemme slo ut positiv, og 13 uker på vei når jeg begynte å kjenne spark mer eller mindre regelmessig.... Jeg selv velger å gå ut fra min termin, men det har noe med at når jeg var på ul i uke 11+0 stemte det de sa den gang helt med mine egne antakelser, ul som var i uke 18+4 flyttet meg til 17+2.

hehe, jeg ble flyttet fra 26 mars til 2 april, det er bare en uke.... men siden det var fra en månde til en annen, føltes det uendelig lenge.. hehe

Back
Topp