Hadebra!! :-/

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Ja, da va eg heime igjen fra doktartimen. Hadde på førehand bestemt meg for å spørje etter tidleg-ul eller hcg-blodprøve.. Heldigvis slapp eg å spørre, og doktaren prøvde med utvendig-ul, men kunne ikkje sjå noko ting. Beroliga med veldig med å fortelle at det ikkje var ofte han kunne sjå noko som helst so tidlig (trudde eg var 7+3 idag).. Fekk spm om eg ville at han skulle ta innvendig, og sia eg har våre nervøs lenge takka eg ja til det. Etter å ha sett ei lita stund, kunne han ikkje tru at eg kunne vere 7+3 på veg idag, men rekna seg fram til å vere mellom 4+6 og 5+2!  Såg puls i livmora, men var usikker på om det var min eller fosteret sin. Plommesekken var der, og han lura på om han kunne sjå noko der på 44mm! hehe.. så ikkje store spira. Fekk tatt blodprøve og, so no håpar eg på positivt svar, sjølv om eg ikkje fekk sjå nokon hjerte som banka idag. 

Bytter herved til oktober forumet og håpar at det er hjertebank nestegang, og at det ikkje er enda ein ma! Legen var ihvertfall veldig opptimistisk, og skulle ringe med igjen på tysdag med svar!:-), Håpar alle her inne får holde på spira si fram til termin!! :-)

Lykke til!

Hvis du er så kort på vei er det nok ikke vanlig å se at hjertet banker :) lykke til!!

baby2 skrev:
Håper du får se ett bankende hjert og får en oktoberspire

Fru H skrev:
Hvis du er så kort på vei er det nok ikke vanlig å se at hjertet banker :) lykke til!!

Får håpe at spiren klorer seg fast. Hold oss gjerne oppdatert og lykke til videre! :)

Blodprøvane hadde tredobbla seg på 6 dagar og idag fekk eg sjå eit foster som hadde vokse masse på kort tid! Va 90%sikker på at han såg hjertebank, men var litt vanskeleg å sjå sida eg hadde så masse luft i tarmane, so han sa;-)

Godt innflytta i oktobergruppa no:-))

baby2 skrev:

baby2 skrev:

gratulerer :)))

Back
Topp