hade:)

Jo takk jeg har det bra vet du. Lever i håpet om at det ble sådd en spire her da jeg hadde EL. Merker at jeg nesten skvetter når jeg ser gravide, kjenner et lite stikk av misunnelse... Unner dem det, men jeg vil å!!Leste på en nettside at de fleste par får det til på tredje forsøk, så da får vi bare vente og se..

sånn er det her og, har bare så lyst å stjele magen dems hehe... ja vi får krysse fingra på at en av oss klarte det:)
blir spennende å høre.. har du barn fra før?

Krysser fingrene for at begge klarer det! Jeg har ingen barn fra før, men mannen min har ei datter. Kjempekos med henne (hun er 11) men ønsker meg egen også! Du a, har du barn?

å så koselig men er noe spesielt med egne barn.... jeg har ingen barn fra før, men håper jo det blir noe snart... var gravid men sa i mai;/ det var trist..... var 7 uker på vei...

Ja det er trist med SA, hadde en selv for to år siden. Trøster meg med at det er bedre det skjer tidlig i svangerskapet! Du må holde meg oppdatert, så jeg vet når det blir full klaff hos dere!

ja det er sant, det sa legen og... jaja mensann, skal holde deg oppdatert jeg:) det må du gjøre med meg også.... koselig å skrive med noen som ikke bor så langt unna.... hva har du gjort i helga da?
ikke lenge til testing for deg nå:D
spennende

Heisann. Ja jeg er kjempespent! Kjenner stadig vekk symptomer, men det er vel litt tidlig enda. Får bare vente og se. Ja det er kjempehyggelig at vi kan holde kontakten, og skjer det noe med oss omtrent samtidig er det enda mer hyggelig! Jeg har vært på jobb hele helgen. Jobber egentlig ikke helger, men det var helt krise her så jeg ble beordret. Gått greit da, i dag har det vært stille så jeg har vært litt på nettet innimellom "slagene"! Du da, hatt en fin helg?

hellu:) Jeg tror jeg er like spent som deg hehe... Ja det hadde vært kjempe koselig...
jeg har jobbet hele helga jeg også.. i dag og i morgen har jeg fri om de ikke ringer fra barnehagen da.. Pleier og jobbe litt der også, hvis de trenger meg.... eller har jeg bare tatt det med ro og sett film sammen med samboern...

Back
Topp