Hade

Linni

Forumet er livet
VIP
Ja ja da sitter jeg her å venter på å reise [&:]
Har så vont i magen og tårene er på vei ut hele tiden [:(]
Får vi se om jeg forsatt er 1 barns mamma når vi snakkes igjen eller om jeg er 2 [:D]
Kosa dere masse i dag så sender jeg meldig til sladrevennen når jeg vet hva som skjer.

Takk for all omtanke jeg fikk.
Klem fra Linda (linni)

hejhej[:D]
ønsker deg kjempemasse lykke til Linni,dette skal gå så bra atte[:)]
lykke til[:)]

Hei du!!

Masse lykke til!! Krysser alt jeg har av fingre og armer og ben for deg i dag!!

STOOOR klem fra fruluna [:)]

Riktig lykke til idag! Skal tenke på deg, og håper du har din datter i armene snart![:D]

Lykke, lykke til!!!! Dette kommer til å gå så bra...vedder på at du er 2 barnsmor innen kort tid [;)] klem

Masse, masse lykke til Linni! Skal tenke på deg, jeg og krysser fingre tær og alt annet som krysses kan.

Lykke til ,tenker på deg og sender deg mange varme tanker!
Dette går såååå bra!

Sender deg masse lykke til idag og tenker masse på deg[:)] Håper du får det svaret du vil ha[;)]

Masse lykke til!!![:D]
stor klem.det går bra det her!!!!

Lykke,lykke,lykke til!! [:D]Håper du slipper å vente lengre nå..

Heihei....

Så spennende.. Masse lykke til.

Ville bare ønske deg masse masse lykke til igjen jeg, dette klarere du så fint som bare det[:)]
Gleder meg til å høre hvordan det går, og satser på at du har blitt en to barns mamma når du er tilbake her[:)]

Kjempe masse lykke til Linni.. Blir spennende å se om vi hører noe fra sladrevennen din snart[:D]

masse lykke til!!![:)]

Ja, skal tenke mye på deg i dag. Dette går bra. Hvis det er noen trøst hadde jeg vært like redd for keisersnitt jeg for det vet ikke jeg hva er. Veldig fin opplevelse ¨å føde. lykke til[:D]

Back
Topp