Hade bra, og masse lykke til!

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Nå er det bekreftet alt spiren er vekk. Hadde blødninger og smerter i en uke, og da blødningen stoppet var allerede testen negativ..

På et vis har jeg ikke klart å ta inn over meg noen sorgreaksjon, selv om jeg ble lei meg. Det var jo andre gang vi mistet på rad. Men i går var jeg innom helsestasjonen, og da traff jeg den fantastiske jordmora jeg gikk til sist jeg var gravid. Hun stoppet og spurte hvordan det gikk, og da knakk jeg helt sammen. Men så utrolig deilig å få hull på sorgen.

Nå er alt blitt mye bedre. Og med legens, jordmoras og helesesøsteras lykke ønskninger går vi i gang med å prøve på et desemberbarn.

Masse lykke til i svangerskapet til dere alle!

Utrolig leit å høre... Godt at du har fått støtte av fagfolkene, og at du er motivert til en ny runde :) 
Ønsker dere masse masse lykke til i å lage et desemberbarn. :0) Let us know emoticon  

Trist å høre.. Krysser fingrene for at neste spire sitter! Masse lykke til :-)

Så lei :( Syns det er så alt for mange som har mistet nå! Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for et desember barn på dere :)

Cec* skrev:
Trist å høre.. Krysser fingrene for at neste spire sitter! Masse lykke til :-)

Lykke til videre!

Det er bare forferdelig at det skal skje slikt!                                           

Så utrolig trist å lese:(

Ville bare ønske deg masse lykke til neste gang å håpe at spira sitter fort <3

Back
Topp