Hadde vert en fordel om alle hadde...

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Gått inn på settings og signature, og skrevet inn termindato. Da kommer termindatoen din opp under hvert innlegg.

For min del synes jeg det er enklere å svare hvis jeg vet termindato. Synes liksom vi alltid spør " når har du termin"? Så er det jo gøy å vite nå når vi nærmer oss målet, hvem som sniker og ikke. Hihi..

Kansje bare jeg som synes det er bedre, men det blir litt enklere enn å gå å lete etter dere på terminlista hele tiden.


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Mener jeg gjorde det for lenge siden.
Tester ;)
 
Nei det gikk ikke.
Ser den bare på pc og ikke via appen på mobilen........
 
Hvordan får jeg det til å vise via appen da?
Ser dere som har klart det har den teksten over den stiplede linja.
Min signatur er under den.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan får jeg det til å vise via appen da?
Ser dere som har klart det har den teksten over den stiplede linja.
Min signatur er under den.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Hvis du tar vekk;

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app[/quote]

Og skriver termin i stedet ..?


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Nei det gikk ikke.
Ser den bare på pc og ikke via appen på mobilen........
Gå inn på "more", velg "settings" og så "customize" under signature. Via appen altså...
(Mitt mobil navn stod her i starten. Kanskje det samme hos deg?)

termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
 
Det funket det fra mobilen, men dere som er på via appen kan vel ikke se det når jeg nå skriver fra pc?
 
Det funket det fra mobilen, men dere som er på via appen kan vel ikke se det når jeg nå skriver fra pc?

Nei, du må sikkert gjøre steder også.. Jeg måtte gjøre det både fra ipad'en og mobilen.. Liksom fra de enhetene du bruker..


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
<3 Termin 5. Juli <3
 
Nei, du må sikkert gjøre steder også.. Jeg måtte gjøre det både fra ipad'en og mobilen.. Liksom fra de enhetene du bruker..


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
<3 Termin 5. Juli <3
Når jeg er på pc så ser jeg min signatur som jeg har laget på pc. Men den vise ikke på appen.
Når jeg skriver fra mobilen så vises begge på pc men bare den jeg laget på mobilen vises via appen.
 
Når jeg er på pc så ser jeg min signatur som jeg har laget på pc. Men den vise ikke på appen.
Når jeg skriver fra mobilen så vises begge på pc men bare den jeg laget på mobilen vises via appen.

Ok.. Da får du bare la vær å bruke pc da.. Hihihi. :p neida.. Jeg vet faktisk ikke hvordan det er. Bruker ikke pc. Kansje noen andre som vet.


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Back
Topp