Babyglede
Elsker forumet
Her er det Mr og Miss "Trøtt i trynet" for tida... Merker eg må le litt av alt me seie i halvsøvne om natta. Går litt i surr på ka klokka er... Som når Jacob skriker, og eg gauler til mannen "kan du stå opp og gje flaska før den blir kald?? Eg har laga den klar!!", og mannen hopper opp, leiter på nattbordet, gulvet og kjøkkenet uten å finne flaska, ser stressa på meg og halvskriker "KOR E FLASKA DÅ??" Så ser eg på klokka... Ehhhhh, den blei laga og gitt for 3 timer sida ja...
Eller når me begge våkner kl 6 for mating, men eg sovner att før eg kjem meg ut av senga, så mannen tar både bleieskift og mating mens eg sover. Så bråvåkner eg kl 8 av skriking og blir rasande sinna fordi "late mannen ikkje har gidda å mate ungen..." Døgnville her i huset?? Neida...
Heldigvis er me rolige og veldig gla i kvarandre på dagtid...
Eller når me begge våkner kl 6 for mating, men eg sovner att før eg kjem meg ut av senga, så mannen tar både bleieskift og mating mens eg sover. Så bråvåkner eg kl 8 av skriking og blir rasande sinna fordi "late mannen ikkje har gidda å mate ungen..." Døgnville her i huset?? Neida...
Heldigvis er me rolige og veldig gla i kvarandre på dagtid...