Hadde store problemer med å stoppe meg selv i går..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg gikk forbi en barneklær butikk i går og så en så søt genser.
Gikk inn og så på den, men den gikk bare opp til str. 80, og minsten min bruker str. 92.

Men de hadde den ned i str. 50, og den ville kunne gå til både gutt og jente......

Kjenner meg såååå igjen!! :p gleder meg til den dagen jeg kan begynne babyshoppinga!!!

Jeg har lyst til å kjøpe barnevogn jeg! Hahaha... Jeg gleder meg sånn til å trille rundt på min egen lille nyfødte godklump. Kommer nok til å vente en god del måneder med å faktisk kjøpe en barnevogn, men det kan jo hende jeg begynner å titte når det har gått en del uker til. :)

Jeg har lyst til å kjøpe barnevogn jeg! Hahaha... Jeg gleder meg sånn til å trille rundt på min egen lille nyfødte godklump. Kommer nok til å vente en god del måneder med å faktisk kjøpe en barnevogn, men det kan jo hende jeg begynner å titte når det har gått en del uker til. :)

Jeg begynte å titte på vogner når vi begynte prøvingen, jeg :oops::oops:

Hihi.. Jeg har begynt på nettet mens vi prøvde jeg og, men jeg har ikke vært å prøvd vogner enda. ;) Ble anbefalt å prøvetrille vogner for å kjenne på dem. Det skal jeg vente med til jeg har mage. :p

Har du venninner med små barn.
Når jeg ventet første, lånte jeg deres barn med vogn for å få tester forskjellige vogner.

Er 12 uker og klør i fingrene etter å kjøpe vogn - men mannen er uinteressert så tidlig. Og siden det er hans foreldre som skl betale føler jeg at han må være med - jeg vil ikke be om å få tilbakeført den type summer fra dem :p

Har du venninner med små barn.
Når jeg ventet første, lånte jeg deres barn med vogn for å få tester forskjellige vogner.

Ja, jeg har forsåvidt mange små barn jeg kan låne, veldig mange som har født og skal føde i min krets. :)

Men kommer ikke til å spørre dem om det lånet enda... :p Jeg må holde meg en god stund til. Jeg tror ikke vi kjøper vogn før godt etter OUL altså. MEN etter OUL skal jeg hvert fall ut og titte!!!

heheh.. høres veldig kjent ut ja..
Jeg har allerede innredet hele babyrommet inne hodet mitt i hvert fall! :) Har tittet på stasjonsvogn…

:oops::happy093.

Kjøpte ny vogn til første, gikk for en simo kombi og er kjeeempefornøyd! Selv om den er litt stor og tung, den er vanvittig god å trille på all slags underlag :) så den skal vi bruke til neste også!

Kjøpte ny vogn til første, gikk for en simo kombi og er kjeeempefornøyd! Selv om den er litt stor og tung, den er vanvittig god å trille på all slags underlag :) så den skal vi bruke til neste også!

Vi har allerede brukt vår vogn til 2 barn og den begynner å bli sliten.
Det er en Emmajung Duo Edge.
Vurterer å gå for den igjen

Har allerede kjøpt en del bodyer og i morgen skal vi titte på ny stasjonsvogn! Den vi har i dag har litt lite bagasjerom!

Hehe!!! Dere er gale! Nei da :P Jeg er så opptatt av julegaver jeg nå, så har faktisk ikke sett på babyklær en eneste gang enda!

Når jeg gikk gravid med den første var jeg helt ekstrem, kikket på klær, vogner, seng, bilstoler og alt som kunne kikkes på. Kjøpte ett sett jenteklær etter ul i uke 12 for jeg hadde en STERK jentefølelse. Ul i uke 19 viste TYDELIG at jeg tok feil! ;)
Denne gangen derimot er jeg heeelt rolig. Har ikke orket å tenkt på noe enda, annet enn at vi må bytte bil etterhvert siden det er dårlig plass til vogn i bagasjerommet mitt. Jeg ordner det i sommer tenker jeg.. ;)

Har allerede kjøpt en del bodyer og i morgen skal vi titte på ny stasjonsvogn! Den vi har i dag har litt lite bagasjerom!
Dere må ta en titt på Nissan Qashqai +2 !! :D
Vi har kjøpt det nå, og er meeeegafornøyde :D
Har plass til både vong, reiseseng, madrass (for den som følger med reisesenga er dritt ;p) bager, dyne.. Ja, you name it! :D Eeeelsker bilen min <3 ;p

Dere må ta en titt på Nissan Qashqai +2 !! :D
Vi har kjøpt det nå, og er meeeegafornøyde :D
Har plass til både vong, reiseseng, madrass (for den som følger med reisesenga er dritt ;p) bager, dyne.. Ja, you name it! :D Eeeelsker bilen min <3 ;p

Jeg elsker vår Peugeot 5008

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp