Hadde sengekos i går

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Ble litt senge kos i går, og en halvtime etter så kom dei smertene... det satt både i nedre del av magen og rygg og nedover høna/lårene.... ikkje klarte eg å ligge, og det roet seg når eg stod. Men så fort eg la meg kom dem igjen... Første som kom til meg da dem begynnte var : å faen var d så ja og værre blir det :oops:
Hihi

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Hehe... Vi hadde også sengekos i går :) jeg fikk smerter i nedre del av magen og korsryggen ca 2 timer etter, her murrer det fremdeles godt :) vi får ha jevnlig frem til termin så får vi se om det har noe effekt. :)

Får sattse på sengekos i kveld jeg:)

termin 21.07.2013

Har egentlig ikke mye overskudd til sånt for tiden, men kanskje jeg skal overtale mannen i kveld (ikke at han er så vond å overtale ), for jeg er veldig lei av å vente nå.

Kanskje jeg skal gjøre det samme ;) Jeg gruer meg litt for jeg har ikke noe lyst :p Har ikke noe med han og gjøre altså, for han er fantastisk ;) Bare jeg som er veldig sliten og har lite lyst til sånt akkurat nå.. Men hvis det hjelper på modningen er det verdt det ;)

♡Termin 15 juli♡

Hehe... Vi hadde også sengekos i går :) jeg fikk smerter i nedre del av magen og korsryggen ca 2 timer etter, her murrer det fremdeles godt :) vi får ha jevnlig frem til termin så får vi se om det har noe effekt. :)
Hvordan går det?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det har dabbet av selvfølgelig :p får små murringer i ryggen innimellom men ikke noe mønster i de å de er ikke så vonde heller. :) får ta meg noen runder til med gubben :) Hihi virker iallfall som det er godt for noe :)

Tihi, så da blir det mye sengekos framover! :)

Får prøve meg på mannen i kveld også :) Når eg eingang blir ferdig med å brette den hersens klesvasken :/

Back
Topp