Hadde så sinnsyke smerter i natt! =/

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Våknet midt på natta en gang, aner ikke hva klokka var.. Og det var som om jeg hadde de mest esktreme eggløsningssmertene ever! Lå i fosterstilling langt om lenge, og begynte å vurdere å vekke sambo. Kjentes ut som om noe ble revet ifra hverandre oppi høyresiden der..  Men det må ha gått over igjen, for jeg sovna ihvertfall etterhvert, og våkner i dag uten å merke noe som helst av smertene i natt. Bare de vanlige murringene jeg har hatt i snart en uke.

Får vel aldri svar på hva det var, men blir jo så bekymra for ex.u. og alle de der skumle tingene jeg har lest om på nett! Nettet er farlig.. :P

Flere som har hatt noe lignende?
 
Jeg hadde masse vondt sist graviditet. Og fikk beskjed av jordmor at det ikke alltid er godt å gå gravid, det gjør ofte ganske vondt. :)

Nå har jeg menssmerter, stikkinger (det hadde jeg MASSE av sist) og murringer om hverandre, livmoren "svir" og brenner osv. Men sånn var det sist og, så jeg tar det som et sunnhetsstegn :)
 
Aner dessverre ikke, men håper virkelig at det ikke var noe farlig!!
Mye som tøyer og bøyer på seg nå da, så kan jo være det da?
 
huff hørtes ikke bra ut  håper alt er normalt og du slipper flere bekymringer,,,
 
Ikke kjekt med slike opplevelser nå for tiden!

Men det var nok ingenting å bekymre seg for, er jo ufattelig mye som skjer med kroppen nå fremover :)
 
Back
Topp