Hadde så mye håp om å bli bedre...

Juli15/juni18

Flørter med forumet
... Etter veka 12. Formen er enda ikkje bra, enda mykje kvalm. Skikkelig trøtt og null energi. Halsbrann nå i tillegg, dårlig søvn, ryggsmerter ☹️[emoji58]

Sender deg mange gode klemmer[emoji173]️
Her roet endelig kvalmen seg noe når jeg passerte uke 15, fortsatt mye kvalm til tider og kaster opp nå og da enda, men mye bedre enn jeg var!
Mens rygg og bekken bare har tatt helt av da[emoji85] Men heller det enn kvalme!!
Håper du snart merker bedring du også![emoji173]️

Graviditet er ikke noe dans på roser nei. Håper du får det bedre ganske snart. ♡

Selv blir jeg kjempe kvalm med brekninger når jeg blir sulten. Utrolig frustrerende av og til.

... Etter veka 12. Formen er enda ikkje bra, enda mykje kvalm. Skikkelig trøtt og null energi. Halsbrann nå i tillegg, dårlig søvn, ryggsmerter ☹️[emoji58]
Huff, vet hvordan du har det <3

Jeg har vært dårlig siden før uke 3, ble litt bedre noen dager rundt uke 10-11, men så ble det verre igjen. Men jeg skal faktisk tilbake på jobb i dag etter å ha vært sykemeldt i 7 uker, men redusert så korte dager.

Om halsbrannen din blir verre, dra til legen og få resept på omeprazol! Jeg hadde helt forferdelig halsbrann i mitt første svangerskap, spesielt fra midt i graviditeten og utover, og omeprazol var virkelig redningen, det fjerner halsbrannen helt! Og det hjelper også derfor litt på kvalmen fordi halsbrann gjør kvalmen verre også.

Jeg har litt halsbrann men det har ikke blitt så ille ennå. Men er kvalm hele dagen, og får i meg for lite mat, og kaster opp annenhver dag ca (da kaster jeg opp til magen er helt tom da..) og veldig lavt blodtrykk.

Ta det med ro, be om sykemelding om du ikke har det allerede, <3 og god bedring!

Hadde selv noen gode dager, men er nå i uke 16 og sliter ennå med kvalme og oppkast :/ føler selv på den, NÅR skal det gi seg!! :arghh:

Huff, føler med deg! Er selv i uke 14 å går å venter på at ting skal bedre seg, men nei... krysser fingrene for oss!![emoji173]️

Sender deg mange gode klemmer[emoji173]️
Her roet endelig kvalmen seg noe når jeg passerte uke 15, fortsatt mye kvalm til tider og kaster opp nå og da enda, men mye bedre enn jeg var!
Mens rygg og bekken bare har tatt helt av da[emoji85] Men heller det enn kvalme!!
Håper du snart merker bedring du også![emoji173]️

Kan skrive under på dette ;)

God bedring :)

Back
Topp