Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er vi godt i rute. 70 dager til termin og alt det viktige er handlet inn og montert sammen. Har igjenn å vaske klær og sengetøy og slikt, men holder på planen min om å ta det i løpet av mars ellers holder jeg på å skal bake og rydde meg frempå så det er lite å gjøre og enkelt å holde ting fint så vi får slappe mest mulig av når Lillemor kommer mannfolket og familien hans hjelper oss å få fikset litt på huset nå i siste liten, så vi har minst mulig å irritere oss over etter fødsel. I går rev og plater de halve ganggulvet (gammelt råttent tregulv) og fikk kommet godt i gang med å legge parkett kjempegodt å se ting komme litt i orden!
Vi har også fått kjøpt inn alt nå, så nå gjenstår det bare å få henta det som er bestilt, vaska klær og montere ting, men det tenker jeg vi tar i midten/slutten av mars Nå har jeg endelig fått alt som skal kjøpes ut av hodet, så nå trenger det noen uker fri for stress
Vi hsr akkurat flyttet i nytt hus, så er står alt på hodet Sprinkelsenga og bedsidecrib ligger fortsatt nedpakket, samt kommode og alle klær/ting til lillevenn.. Kløøøør i fingrene etter å få startet med barnerommet! Men kanskje lurt å gjøre ferdig kjøkken/stue/bad først...
Jeg hadde jo store planer om å dra på ikea osv i januar. Få ordna alt som ordnes skal. Men så ble jeg jo selvfølgelig syk da. Så nå har vi noen uker på oss og jeg er fortsatt syk. Medisiner hjelper på da heldigvis