Hadde rier 2 timer i natt...

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
♡Oktoberskattene 2026♡
Så dappa de av igjen.. Hadde mellom 2-7 min mellom hver rie og riene varte alt fra 40-20 sek... Er forresten 38uker idagemoticon Begge mine tidligere fødsler starta med at slimproppen gikk! Denne har ikke gått ennå... Noen andre som har hatt rier hvor de da har dappa av igjen?

Oi, så spennende :-) .. men kjipt når det bare går over da. Var det vondt?

Jeg hadde noen ganske (milde) rier en natt forrige uke, våkna av det. Dessverre ga det seg. Vet ikke hvorfor det blir sånn jeg :0 Bare lure-livmor?! Er 39+2 forresten. Før forrige fødsel gikk slimproppen et par dager før riene begynte big time. Ingen tegn til slimpropp eller litt blodspor denne gangen (ennå).

Er vel bare å ta det som det kommer, men veldig kjipt når man er klar og tenker at yes - der var jeg i gang, når man får rier, før det bare stopper opp.

Men hva skjer hvis fødselen skulle starte av seg selv? Blir det "haste" keisersnitt på deg eller?

Uansett så er det lenge igjen for deg nå Heldiggris!!

Oi... får håper det ikke skjer noe mer da slik at du slipper haste-ks!

Spennende :) Lykke til!

~miluna~ skrev:
Oi, så spennende :-) .. men kjipt når det bare går over da. Var det vondt?

Jeg hadde noen ganske (milde) rier en natt forrige uke, våkna av det. Dessverre ga det seg. Vet ikke hvorfor det blir sånn jeg :0 Bare lure-livmor?! Er 39+2 forresten. Før forrige fødsel gikk slimproppen et par dager før riene begynte big time. Ingen tegn til slimpropp eller litt blodspor denne gangen (ennå).

Er vel bare å ta det som det kommer, men veldig kjipt når man er klar og tenker at yes - der var jeg i gang, når man får rier, før det bare stopper opp.

Ja, var vondt jaKjente de godt for og si det sånn! Var sikker på ting var igang- Så sto opp halv 3 og trodde slimproppen gikk, men den gang ei.. Så dappa riene av igjen! Mhm, følte meg i grunn litt lurt jeg nå og, men glad det ikke var igang egl... Håper riene dine setter igang snart og ikke gir seg igjen

Hali skrev:

Men hva skjer hvis fødselen skulle starte av seg selv? Blir det "haste" keisersnitt på deg eller?

Uansett så er det lenge igjen for deg nå Heldiggris!!

Ja, om fødselen går igang blir det akutt ks! Så håper at ting holder seg i ro ei uke til

Har daglig rier i 12-15 timer, men så stopper det.... har hatt disse masriene 3-4 dager hver uke i 1-1.5mnd, men da ikke over så mange timer som nå

ctg reg. viser at de ligger på mellom 60-80 kpac (målt 4 dager på rad), akkurat vonde nok til ikke å få sove, men for svake til å gjøre nytte for seg.......

Håper det roer seg til deg slik at du slipper hastekeisersnitt da; masse lykke til :-)

Back
Topp