Hadde oppkjøring i dag

Åh, da er sikkert du lettet!:-D gratulerer!

Så bra! Gratulerer så masse :)

Gratulerer så mye :) Kunne ønske at jeg hadde klart å ta lappen før hun kommer jeg også, men slet så mye med kvalme at det ikke hadde vært forsvarlig å sette seg foran rattet :p

Så flink! Gratulerer så mye :)

Så gøy!! Deilig å ha den i boks til man har baby i hus :D gratulere å kjør forsiktig ;)

Så gøy!! Deilig å ha den i boks til man har baby i hus :D gratulere å kjør forsiktig ;)

Grattis :D det må være deilig å ha det unnagjort! Jeg har ikke lappen selv :p

Oi, så flink du er! :D gratulerer! Skulle gjerne hatt lappen selv, men her sliter jeg med angst for å sitte bak rattet :/ Håper jeg kan overvinne frykten etterhvert for babyen som del :)

Gratulerer og så greit å få den rett før baby;) kjør forsiktig og ikke kjør til føden med rier;)

Gratulerer!
Har ikke lappen selv, blir dårlig bare av tanken på å kjøre bil... Bah!

Gratulerer!! Skulle ønske jeg også hadde fått til det før babyen var i hus! Men så mye dårlig hele svangerskapet :/

Gratulerer så masse! Vet akkurat hvordan du har det:-) Jeg rakk akkurat ikke å ta lappen da jeg gikk gravid med førstemann. Gikk i fødsel uka før oppkjøringen... Men fikk heldigvis tatt den et halvt år etterpå:-) Nå venter jeg nr tre, og kunne ikke klart meg uten:-)

Back
Topp