Hadde noen av deres små...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
julekalender i fjor???
Vet det er lenge etter tida for jule/advents-spørsmål...
og veit jeg antagelig er både snål og tullete som lagde
Men nysjerrig på om jeg er den eneste :p:rolleyes:

Vi hadde også, men pakke hver tredje dag (baby,mamma,pappa). Han fikk babygym som vi delte opp, slik at han fikk en ny leke til å henge på hver gang. Det fungerte veldig bra, for da ble han samtidig gradvis kjent med og trygg på babygymmen, som han elsker i dag:)

Vi hadde også, men pakke hver tredje dag (baby,mamma,pappa). Han fikk babygym som vi delte opp, slik at han fikk en ny leke til å henge på hver gang. Det fungerte veldig bra, for da ble han samtidig gradvis kjent med og trygg på babygymmen, som han elsker i dag:)
Så smart!!!

Her var det bare jeg som hadde kalender (kjøpt selv) :P
Synes både storesøster og lillebror er for liten til sånt. En ting hadde vært om de trengte noe, men vi har nå liksom huset fullt av småplukk. Tenker storesøster skal få i år da. Hun vil være passert 2 1/5 år når desember kommer, så da forstår hun litt mer av det :)

Oliver James hadde ikke nei, men jeg vurderte det faktisk!
Storebror hadde,sjokolade- og pakkekalender.
Jeg hadde sjokolade- og baborkalender.
Mannen hadde ingen:p
Neste år skal Oliver James få også;) Allerede begynt og tenke på hva jeg skal kjøpe:D:oops:

Ungene her hadde hver sin pakke kalender... eller de to levende, hadde pakkekalendere
gubben hadde ingen
og jeg og Munin delte en form for opptellingskalender mot jul.

snuppa hadde ikke gutten min fikk da pakkekalender for første gang, han er 3 år, synes han har vært for liten før det, har ikke skjønt poenget skikkelig før det uansett :-)

Storebror hadde legokalender, lillesøster ingen, jeg og mannen hver sin flax kalender. Mannen er så lite nysgjerrig og har ikke skarpt sin ferdig en gang:p

Min og Munins jule...kule...kalender
uzu9epaj.jpg

adadu9ed.jpg

7uve8uma.jpg

♥T. Desember '07 ~ ♥U.M. August '10
♡Munin♡ventet i Oktober, ☆endte i sen MA ☆lilleskatt født 24. April '13 :'( :-( :'(
★ta alltid godt vare på minner og øyeblikk★

Hadde ikke til minste og heller ikke til 1åringen :P hehe får se om begge får til desember, eller om bare de to eldste får ;)

Back
Topp