Hadde nesten glemt hvor vondt det var

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Har de siste dagene hatt den her strekken man får av og til. Skal nesten ingenting til før det strekker noe helt forferdelig. Alt fra når jeg nyser, røyser meg litt for fort, eller slik som nå når jeg skulle legge meg. Skulle nesten ikke kommet meg ned i liggende stilling :-p
Får bare se det positive i disse grusomme smertene. Alt er som det skal selv om jeg hadde glemt hvor vondt det gjør. :-p ha en god natt alle sammen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hatt det på samme viset de siste par dagene! Alt er vondt! Sitter å sier au av at jeg nyser eller ler. Gubben blir jo like bekymra vær gang.
Men er vel noe bra som skjer, så får bare tenke på det som noe posetivt. Enda det er så vondt at jeg blir kvalm av det :(

Desember 2014

Bruker App

Men det er vert det til slutt :D Man får jo et fantastisk vidunder ut av all ubehagen vi må igjennom :)
Er vel det eneste som holder meg oppe om dagen :)

Jeg sliter også med ligamentsmerter. Uansett hva jeg gjør. Kan ikke huske at det var slik forrige gang men denne gang har jeg jo konstant ubehag på et eller annet vis, dette kan bli et laaaangt svangerskap :/

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg sliter også med ligamentsmerter. Uansett hva jeg gjør. Kan ikke huske at det var slik forrige gang men denne gang har jeg jo konstant ubehag på et eller annet vis, dette kan bli et laaaangt svangerskap :/

Sent from my iPad using BV Forum
Hjelper veldig med varmdusj i området der det gjør vondt eller varmeflaske :) hvertfall hos meg, blir avslappet av det også. Så veldig deilig! Må jo hjelpe seg som best enn kan. Dette er jo bare begynnelsen! Blir helt redd noen ganger, tanken på alle mnd vi har foran oss :P

Desember 2014

Bruker App

Mannen tror nærmest at jeg er døden nær, haha. Huff, stakkars :(

Mannen tror nærmest at jeg er døden nær, haha. Huff, stakkars :(
Om jeg skriker au så får gubben panikk nesten.. "Hva var det nå", "hva skjedde nå", "går det bra" :P

Om jeg skriker au så får gubben panikk nesten.. "Hva var det nå", "hva skjedde nå", "går det bra" :P
Får mye uææ, huff osv. Skikkelig bekymret stakkar, vanskelig for han å skjønne at det er normalt. Lite snakk om hvor vondt og plagsomt det er å gå gravid, "gravide kvinner stråler", my ass... Henger over dasskåla og auer i alle retninger, hahha :p

Får mye uææ, huff osv. Skikkelig bekymret stakkar, vanskelig for han å skjønne at det er normalt. Lite snakk om hvor vondt og plagsomt det er å gå gravid, "gravide kvinner stråler", my ass... Henger over dasskåla og auer i alle retninger, hahha :p
Men så vært det in the end ;) hehe.. Fattig trøst mens det står på men :P

Haha hadde samme opp i går.. AU!

Ikke rart det gjør vondt da! Den livmora skal jaggu jobbe hardt fremover med å huse huleborerene våres ❤️ så litt smerter må man vel tåle :P men jeg sier en ting! Det er fryktelig mye fokus på at vi må vær snille men den kommende faren. For han har det jo ikke lett å er helt på sidelinja nå. Jau, altså det er lett når kroppen oppfører seg merkelig og det er ganske altoppslukende og veldig varierende fra dag til dag. Mamma får meg til å føle meg sååå slem for jeg ikke er veldig kjærlig av meg fortiden. Jeg har ikke behov for mye nærhet og masse kliss akkurat nå. Er jeg slem og dårlig kjæreste da?? :(

Desember 2014

Bruker App

Ikke rart det gjør vondt da! Den livmora skal jaggu jobbe hardt fremover med å huse huleborerene våres ❤️ så litt smerter må man vel tåle :P men jeg sier en ting! Det er fryktelig mye fokus på at vi må vær snille men den kommende faren. For han har det jo ikke lett å er helt på sidelinja nå. Jau, altså det er lett når kroppen oppfører seg merkelig og det er ganske altoppslukende og veldig varierende fra dag til dag. Mamma får meg til å føle meg sååå slem for jeg ikke er veldig kjærlig av meg fortiden. Jeg har ikke behov for mye nærhet og masse kliss akkurat nå. Er jeg slem og dårlig kjæreste da?? :(

Desember 2014

Bruker App

Nei, vettu! Er det en tid mannfolka virkelig skal ha forståelse for alle våre merkelige følelser, lyster og oppførsel så er det nå. For at vi skal sitte igjen med en god opplevelse av det å bære frem et barn synes jeg der er viktig med respekt og omsorg fra partneren. Så lenge du snakker med mannen din og er ærlig om hva du tenker og føler så har du inkludert han mer enn nok. Og på toppen av alt vi går gjennom synes jeg virkelig ikke vi skal ha dårlig samvittighet for at vi i denne perioden ikke er ekstra snille med mannen vår :-) Nyt tida, og forklar han hva du trenger av han- når han får gi deg det du trenger så skal det gi han mer enn nok følelse av at han er involvert :-)) synes jeg da...

Dette har jeg ikke merket. Bare at magen kjennes veldig stappa ut innimellom.../:

1. Mann skal bli storebror

Hadde skikkelige ligamentsmerter på mandag. Da var det nok mye voksing og strekking på gang ;) er innmari vondt, men samtidig godt å vite at ting vokser :)

Noen dager har jeg det skikkelig og kan omtrent ikke gjøre noe uten at det stikker til, mens andre dager kjenner jeg ingenting til dette. Klarer ikke å huske fra sist. Jeg er andregangs, og var gravid sist for litt over 2 år siden. Merkelig hvor mye man faktisk glemmer :p

Noen dager har jeg det skikkelig og kan omtrent ikke gjøre noe uten at det stikker til, mens andre dager kjenner jeg ingenting til dette. Klarer ikke å huske fra sist. Jeg er andregangs, og var gravid sist for litt over 2 år siden. Merkelig hvor mye man faktisk glemmer :p
Det er vel noe i det at man glemmer smertene så fort babyen er ute :P ( de aller fleste i allefall :P )

Back
Topp