hadde mareritt i natt..

Anede

Elsker forumet
drømte at vi (jeg, mannen og en til) traff ei jente.. plutselig så var mannen helt vill etter denne jenta og valgte henne.. jeg gjorde alt for å få han til å bli hos meg,, tigget, ba, gråt, slo osv osv... men han viste meg null int.. ville bare ha hun andre...
var så forferdelig og jeg vknet av at jeg gråt, gråter nå også..
er så trist og lei meg... i skikkelig dårlig humør..
Og mannen er selvfølgelig bortreist så jeg får ikke noe trøst heller..
Det føltes så utrolig ekte ut.. er så redd og vet ikke hva jeg skal gjøre.. men føler meg samtidig så dum.. for vet jo at det bare var en drøm...[:(][X(]

Nei uff det er ikke noe gøy... de er så virkelige sånne dumme drømmer. Drømte engang at jeg og mannen hadde reist til hans hjemland, Gambia. Da vi kom ditt så viste han meg en dame og sa dette er Kuleba, hun er min kone, nå skal jeg være sammen med henne noen uker så får du klare deg selv... Jeg stod der og bare gråt og gråt (Kuleba er eks-kona til broren hans, har sett bilder av henne før)...

Tror det er vanlig å drømme sånne ting jeg..! Har drømt det flere ganger selv.. Men leste om drømmetyding, og der sto det at om du drømte at din elskede var utro betydde bare det at han ikke kom til å være det i virkeligheten! [:D]

ORIGINAL: Almyrida24

Tror det er vanlig å drømme sånne ting jeg..! Har drømt det flere ganger selv.. Men leste om drømmetyding, og der sto det at om du drømte at din elskede var utro betydde bare det at han ikke kom til å være det i virkeligheten! [:D]

Denne likte jeg ja.. da er jeg ganske trygg da.. hehe..
Uff, ja det er forferdelig med sånne ting.. drømmene sitter i leneg altså.. har også våknet og vært skikkelig sint på han for ting han gjorde i drømme.. he he..
Gikk og var lei meg lenge i dag, men så i ettermiddag skjedde det noe skikkelig ille som gjorde at jeg glemte drømmen og må konse på den nye krisen..[:(]
Akkurat nå føler jeg at det er en forbannelse over meg og at alt går galt rundt meg..

ORIGINAL: Anede

Gikk og var lei meg lenge i dag, men så i ettermiddag skjedde det noe skikkelig ille som gjorde at jeg glemte drømmen og må konse på den nye krisen..[:(]
Akkurat nå føler jeg at det er en forbannelse over meg og at alt går galt rundt meg..

Uff da, det høres ikke bra ut Anede-vennen. Det kan da ikke være så ille vel? Tenk på at du faktisk også er velsignet.. du har et perfekt lite barn i magen din for eksempel! [:)]

ORIGINAL: Anede

ORIGINAL: Almyrida24

Denne likte jeg ja.. da er jeg ganske trygg da.. hehe..
Uff, ja det er forferdelig med sånne ting.. drømmene sitter i leneg altså.. har også våknet og vært skikkelig sint på han for ting han gjorde i drømme.. he he..

Uffda! De sier jo at ei ulykke kommer sjelden aleine da.. Men tenk på at om 9 uker har du verdens søteste baby hos deg, og alt blir bra skal du se.. Av og til føles det sånn her og at ALT går feil vei.. Likevel så har ting en tendens til å ordne seg til slutt uansett.. [:D]
Og trenger du noen å klage litt og få ut litt frustrasjon til så har du jo oss her på BV.. [:)]

Ja en sier at det er vanlig å drømme om at mannen sin er utro under svangerskapet. Blanding av hormoner og kanskje følelsen av å ikke strekke til... Ikke føle seg så fresh som vanlig.
Samtidig er det jo noe av det verste som kan skje.. Jeg drømmer slike drømmer nesten hver natt.. enten er han utro elller så dør han... Grusomt..
Glad når jeg våkner da ja..

Back
Topp