Hadde mareritt i natt

Vårbaby13

Forumet er livet
Toalettet var fylt opp med blod[:(], våknet rett etterpå.  Det er jo mitt verste mareritt for tiden. Så er jo garantert derfor jeg drømmer  det [&o][&o][&o]

Noen andre som er litt redd? Jeg har jo fortsatt alle tegnene, og mer kvalm enn før. Nei bra jeg snart skal på ferie, så  kan tiden gå litt fort mot 12 uker! GLEDER meg sånn til det.. * sukk * [:)][:)]

Men for å tenke på noe annet : [:)]

Noen andre som har mye hormoner for tiden? [:D] Igår gren jeg SKIKKELIG over den siste episoden i sex og singelliv episoden.. hahaha .. Sambo trodde det var noe alvorlig i veien [8D]

Jeg skulle gjort alt for å få litt mer symptomer..
Hormonene er der. Absolutt..
Har lastet ned alle sesongene av sex and the city, og jeg ler og griner om hverandre.
Jeg blir fort irritert over småting, men jeg skulle gjerne hatt litt kvalme, sure oppstøt etc..
puppene er det eneste jeg merker det mest på.
kjertlene på siden er ubehagelige, og det brune rundt brystvorten kjennes ut som om de er bedøvd hos tannlegen... merker nesten ingenting når jeg tar på de...

[:(] Jaa!! Har hatt mange slike mareritt de 2 siste ukene nå [:(] Eg er såååå redd for å miste. Mistet jo i uke 10+4 i fjor, og er så redd for å miste no også :-( Håper dette er min tur. VIRKELIG. Jepp. Hormonene er der absolutt. Eg irriterer meg over ingenting, begynner å grine av ingenting og har veldig humørsvingninger. Håper disse 6 ukene fremover går FORT. Eg jobber jo hver dag, så det skal jo forsåvidt gå fortere. Brystvortene kan eg ikkje ta på. Kan nesten ikkje gå med BH. De er jo så ømme. Har også veldig mye stikkninger i magen, men det skal vist være normalt.

mareritt er helt normalt å få.
det gir også gjerne en liten formening om hva som ikke kommer til å skje..
jeg drømmer OFTE om at fødselen starter under vielsen i kirken. [>:]

ORIGINAL: Karianne02

[:(] Jaa!! Har hatt mange slike mareritt de 2 siste ukene nå [:(] Eg er såååå redd for å miste. Mistet jo i uke 10+4 i fjor, og er så redd for å miste no også :-( Håper dette er min tur. VIRKELIG. Jepp. Hormonene er der absolutt. Eg irriterer meg over ingenting, begynner å grine av ingenting og har veldig humørsvingninger. Håper disse 6 ukene fremover går FORT. Eg jobber jo hver dag, så det skal jo forsåvidt gå fortere. Brystvortene kan eg ikkje ta på. Kan nesten ikkje gå med BH. De er jo så ømme. Har også veldig mye stikkninger i magen, men det skal vist være normalt.
Huff, skal bli deilig å na 12 uker [:D]  Forferdelig at du og har mareritt [:(] Men denne gangen går det bra for dere ! [:)]

ORIGINAL: Savira

Har lastet ned alle sesongene av sex and the city, og jeg ler og griner om hverandre.
Jeg blir fort irritert over småting, men jeg skulle gjerne hatt litt kvalme, sure oppstøt etc..
kjertlene på siden er ubehagelige, og det brune rundt brystvorten kjennes ut som om de er bedøvd hos tannlegen... merker nesten ingenting når jeg tar på de...
Jammen de symtomene du har er jo helt normale [:)] heheh, lo når eg leste at det virket som om de var bedøvd hos tannlegen [8D] 

ORIGINAL: turteldue

mareritt er helt normalt å få.
det gir også gjerne en liten formening om hva som ikke kommer til å skje..
jeg drømmer OFTE om at fødselen starter under vielsen i kirken. [>:]
hehehe, herlig [:)]

ORIGINAL: gledermeg88

ORIGINAL: Savira

Jammen de symtomene du har er jo helt normale [:)] heheh, lo når eg leste at det virket som om de var bedøvd hos tannlegen [8D] 

hehe.. Det gjorde jeg også da jeg tok på dem for ett par dager siden.
Merker ikke noen forrandringer på selve brystvorten, bare det rundt... kjempe-bedøvd..

Det er så rart at jeg hadde masse symptomer FØR jeg tok testene og nesten ingenting etter jeg tok dem

ORIGINAL: gledermeg88

Noen andre som har mye hormoner for tiden? [:D] Igår gren jeg SKIKKELIG over den siste episoden i sex og singelliv episoden.. hahaha .. Sambo trodde det var noe alvorlig i veien [8D]

Gråt når jeg så den episoden jeg og, men jeg var ikke gravid da (nå skal det sies at jeg er ett skikkelig sippetryne, hehe) [;)]

Back
Topp