hadde komt gørr fra øret..

pupple

Forumet er livet
..natt t i går[8|]

natta før d våkna han endel og sutra men tok seg ikke t øret... forrige uke var d litt feber noen timer et par dager.. han snørrer jo godt (som vanlig[8D])

har han hatt øreverk tro??? kan de ha d uten å ha no serlig vondt??????????

hmmmm gørr ut av øra, høres jo litt ut som øreværk da[8|]

vet ikke om de kan ha det uten å ha noe særlig vondt, men kan jo tenkes[8|]
jeg slet mye med øreværk og ørebetennelse når jeg var liten...og jeg hadde iallefall vondt[&o]

Har aldri merka noe på Andrea at ho har hatt vondt før det har bynt å renne gørr...
Anna enn urolig søvn, men ho har aldri sovet særli godt..

Har ikke (heldigvis) noe greie på ørebetennelse jeg. Aldri hatt det selv, og ikke har Isabelle hatt det heller. Håper det fortsetter slik![:)]

Hva slags gørr er det snakk om da? Farge? Jeg minnes det har kommet "gørr" fra Isabelle sine ører på lakenet også, men dette var da hun var mye mindre, og det var nok rett og slett ørevoks. Hun har alltid hatt rikelig med det.

Andrea sitt har alltid vært gult. Som tjukt flytanes ørevoks, litt seigt.

ORIGINAL: ~Alexandra~

Andrea sitt har alltid vært gult. Som tjukt flytanes ørevoks, litt seigt.

var vel omtrent sånn.. men mer brunt enn gult føler jeg. ikke mye d var snakk om heller[8|]
vi var ei gang på legevakta m han. hadde hatt høy feber 3 dager, legen titta han i øret, og siden han var litt rød der og hadde vært forkjøla en stund før feberen kom, antok han d var en lett ørebetendelse[8|] dagen e var feberen vekk.. kom aldri no gørr da. men d kommer vel ikke alltid d.

men hadde d vært ordentlig verk hadde d vel vært gult?? og muligens blod??

Back
Topp