Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så hadde jeg faktisk trudd at det var slimproppen som gikk nå nettopp da jeg var på do.... flere som har opplevd stor slim klaser med litt blodspor i så lenge etter fødslen??? Fødte 14 august. Synes det var litt ekkelt igrunn...
Så hadde jeg faktisk trudd at det var slimproppen som gikk nå nettopp da jeg var på do.... flere som har opplevd stor slim klaser med litt blodspor i så lenge etter fødslen??? Fødte 14 august. Synes det var litt ekkelt igrunn...
Jeg har det slik og fødte 2. August. Er fremdeles ikke kvitt renselsen kommer slim og blod om en annen.... snakket med legekontoret i dag. Det var ikke helt uvanlig at noen få hadde renselse i opp til 3 mndr....jeeeses godt det bare er 1,5 uker igjen til det! For nå er jeg lei! Ikke feber og ikke magevondt så da trengs det ikke sjekkes videre før det er gått 3 mndr i følge legekontoret....