Hadde håpa testene kom i posten idag jeg men :(

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Egentlig greit de ikke gjorde det også da..
IKM er på mandag..
Men de siste dagene vært ille kvalm, og igår ble jeg skikkelig kvalm av kaffelukt..
 
Skal teste om de kommer i morra =)
 
de kommer sikkert imårra.. hvis du bestilte før 16 (eller 19) igår..
 
da er de der i morgen vet du:)
 
er spent på deg[;)]hååååper du tester positiv..men skal du ikke teste med morgeurin?
 
Joda, skal teste med morgenurin i morra!
 
Har jo "alle" symptomer på at jeg er gravid, men hvem har vel ikke det ;)
 
Sliter hvertfall med kvalme de siste dagene..
 
hadde du samme symptomene sist?[;)]har tatt 4strimle tester i alt la de atme hveradre i stad..ikke tvil der i gårde alle har to streker[;)]meeen hadde lyst og ta en digital og,bare for og se at der lyser gravid...kanskje litt teit men,haadde så lyst[:D]
 
Masse lykke til med testingen i morgen[:D]
Du har nok testene i posten i morgen ja, pleier å ta ca 2 dager hvis du bestilte fra billigetester.no[:)]
 
ORIGINAL: tiriltunge

hadde du samme symptomene sist?[;)]har tatt 4strimle tester i alt la de atme hveradre i stad..ikke tvil der i gårde alle har to streker[;)]meeen hadde lyst og ta en digital og,bare for og se at der lyser gravid...kanskje litt teit men,haadde så lyst[:D]

 
Sist hadde jeg bare ett symptom før jeg testa positiv, og det var at jeg ble tungpusten av ingenting..
Var kvalm bare fra uke 6-9 med han, og håper jeg slipper det denne gangen også! Hvertfall at jeg slippet å kaste opp, for det er vet værste jeg vet!
 
 
 
ORIGINAL: Frustrert Frue

Masse lykke til med testingen i morgen[:D]
Du har nok testene i posten i morgen ja, pleier å ta ca 2 dager hvis du bestilte fra billigetester.no[:)]

 
Tusen takk =)
 
Kommer med oppdatering med en gang jeg har testa =)
 
testa du positiv før ikm sist?ja venter spent på oppdateringa[;)]
 
Nei, testa pos 1 uke over IKM..
Så jeg forventer egentlig det denne gangen også, eller jeg blir ikke overraska om jeg får negativ både i morra og ut i neste uke =)
 
*håpehåpe*[;)]
 
Back
Topp