Hadde glemt hvor ekkelt det var når..

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Babyen bokser/sparker (eller hva den gjør) nedover og du føler det kommer en hånd eller fot ut livmorhalsen..
Samtidig trykker den sånn på urinblæren at det nesten går galt.. :p

Jeg bare venter på at det skal komme en fot ut en dag... Hihi...

Noen flere som har ninjagoer i magen??

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Hehehe!

Jepp, ninjago her også av og til, men mest i øvre halvdel av magen ;-) Så er mer redd for ribbeina enn for å få en fot ut åpningen ;-) i nedre halvdel av magen er det mer kiling han driver med. Spes når jeg legger meg på min venstre side, da må han kile ned mot madrassen og vise meg at "her har jeg hånda mamma!" :-) hihi!

Å ja! :) Her går det fra å ikke måtte på do i det hele tatt til å kjennes ut som om det omtrent går galt fordi han plutselig skal nisparke/dytte ifra eller noe nede ved blæra! :) Og rett som det er tror jeg det er er bein på vei ut.

Jaja, noe positivt er det med at han ligger den veien også! Er ikke lengre like redd for å hoppe i sengehalmen med mannen nå som jeg vet at hodet hans ikke er i nærheten ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Ohjey... Mest turbo action øverst i magen, en hode og armene vet å gi beskjed når det er på tide å gå på do :p i natt var eg sikker på hu hadde tenkt å presse seg ut øverst av magen pga blæren var tydeligvis for full for hennes komfor :p

Jeg får å noen reale spark rett nedover, og det kan være forferdelig ekkelt. Jeg håper han snart snur seg, og sparker oppover istedet. :)

Her er det effektive spark på høyre side så hele magen blir skjev å rar.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det hørtes ekkelt ut.. Men det kan vel ikke min begynne med når hodet er festet og helt nede i bekkenbunnen? Ble en anelse skremt for at en arm plutselig stikker ut der nede, hehe

Han her og sparker meg i blæra og i rompa!!.. Og noen ganger snur han seg slik at jeg får skikkelig press på urinblæra.. hehe

Her sparker prinsessen så godt i fra oppunder ribbeina slik at hodet hennes presser mot bekkenbunnen.. grådig ubehagelig til tider! Syns også det er ubehagelig når hun hikker for da rister det på en måte både forran og bak på meg om dere skjønner :P hehe..

Det er ekstra herlig når hun strekker på seg slik at beina sparker helt oppi ribbeina samtidig som hodet stanger ned i blæra med full kraft.

Back
Topp