Hadde en koslig drøm i natt

Prikk11

Gift med forumet
Drømte at jeg og Blessitbe var på pub og drakk øl med *emmami* og 5ilj3! Det var drit artig og de var så søte og snille (tipper jeg er sanndrømt[;)]).

ÅÅ, nå fikk jeg lyst til å møte dere altså.. Håper det blir landstreff der vi får sjangsen til å treffes[:)]

ORIGINAL: *Emmami*

hoho, ja dt hadde jo vert så koslig da:)) landstreff har eg så lyst å være med på, men ingen plass å sove:/

kan sove sammen med meg på hotel?[:)] vet ikke om jeg skal ha med barn eller ikke enda da..

Åh, for en utrolig søt og koselig drøm [:D] Jeg har virkelig lyst til å komme meg på Landstreff...

Håper det blir når vi er i Lillestrøm [:)]

ORIGINAL: *bixit*

hoho, ja dt hadde jo vert så koslig da:)) landstreff har eg så lyst å være med på, men ingen plass å sove:/

kan sove sammen med meg på hotel?[:)] vet ikke om jeg skal ha med barn eller ikke enda da..

vet ikke om eg skal ha emma med jeg heller.. tar det når det kommer:) men jeg er med på hotelrom viss emma ikke skal være med, blir litt trangt viss vi blir 4stk liksom:P

Ja, sant det.. Våkner av hverandre om natta å slikt *ikke bra* Da får vi heller ta naborommet :D

Back
Topp