Hadde en feiring i går

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Og fikk endel babytøy. Helt HERLIG! Verdens kjønneste hvite kjole. Må snart gjøre klar en kommodeskuff til tulla... Åhhh som jeg gleder meg til juli!

Herlig :)
Her skal jeg bare skru sammen ikeakommoden så kan jeg begynne å legge ting i den ;)

Jeg har ryddet en skuff i klesskapet på det som skal bli barnerommet :-) Såååå kos!

Meeeen,hadde du bursdag i går? "Hadde en feiring"..... I så fall - gratulerer så mye med dagen :-)

Tusen takk for forskudd, men Amahel har rett det er ikke før tirsdag, men det passet med fest litt tidligere. Det var kjemoe kos. Endlig fikk jeg hilse på vår kamerats kjæreste som også venter barn samtidig som oss. Hun var kjempe søt, så nå håper jeg bare vi havner o samme barsel gruppe på helsestasjon!

Og fikk endel babytøy. Helt HERLIG! Verdens kjønneste hvite kjole. Må snart gjøre klar en kommodeskuff til tulla... Åhhh som jeg gleder meg til juli!

Så herlig med feiring, og babytøy! :-)
Gratulerer på forskudd! :-)

Nå måtte jeg mimre tilbake til min lille prinsesse med den vakreste hvite kjolen på. <3
Husker det som om det var igår! :-)
Jeg er så spent på om det blir kjoler eller fine gutteskjorter denne gangen. Gleder meg til å shoppe!

Back
Topp