Hadde en ekkel opplevelse i dag..

Badeand*

Forumet er livet
Jeg satt på bussen i dag tidlig for å dra på kurs. Da kjente jeg at blodtrykket sank kfratig og jeg ble svimmel og kvalm. Plutselig begynte synet å svikte og hørselen ble helt "lodden". Kjente at det var nippet før jeg svimte av.[&:]

Fant noen ark i vesken som jeg viftet meg i ansiktet med for jeg ble veldig varm, og da ble det gradvis bedre heldigvis!
Ringte legen og fikk time klokka 1500 i dag..Det kurset jeg er på er sånn kurs-tiltak via Nav siden jeg ikke har noen jobb, og der er det pottetett luft, og det er da jeg blir sånn svimmel. Håper virkelig jeg kan få en sykemelding derfra så jeg ikke opplever det der også...Det var dagens utblåsning fra meg[:)]

Slik har jeg også noen ganger og det er helt grusomt!
ER visst veldig normalt rundt uke 20,men jeg har hatt det siden uke 14..

Kjenner godt til blodtrykksfall ja[&:] Både jeg, min søster og min mor har lavt blodtrykk.

Blir jo helt zombie jo! Og pottetette lokaler, hvor man skal sitte stille, er virkelig det siste man trenger når man har det slik.

ORIGINAL: Gæmmis

Kjenner godt til blodtrykksfall ja[&:] Både jeg, min søster og min mor har lavt blodtrykk.

Blir jo helt zombie jo! Og pottetette lokaler, hvor man skal sitte stille, er virkelig det siste man trenger når man har det slik.

Ja zombie er det rette ordet her kjenner jeg![:D] Håper virkelig jeg får sykemelding, for selv om dette skjedde i dag tidlig så er jeg fortsatt litt groggy og omtåket...Skal jeg ha det sånn hver dag i tre uker til(det er da kurset er over) så blir det moro her i gården. Tror lillejenta i huset her begynner å lure hvis jeg skal være helt lost hver dag[8D]

Jeg har havnet på sykehus pga den driten der, det er forferdelig!!

Har slitt med det hele livet, og stort sett hver gang jeg får det så besvimer jeg.. Aldri vært til noen utredning da.. Kanskje jeg burde det?

Har vært hos legen nå. Hun så ikke på meg en gang...jeg spurte om en sykemelding siden jeg ikke klarer å være på det kurset, men det trengte jeg visst ikke....Synes jegfikk skikkelig dårlig behandling hos legen. Hadde hvertfall trodd hun skulle sjekke bt da men...Nada...

Back
Topp