hadde egentlig ikke tenkt...

mommsi

Flørter med forumet
men bestillte time til ul i dag. De tar utvendig fra uke 10, så da er det bare å vente 14 dager. Jeg har brunt utflod nesten hver dag, og har hatt det i noen uker nå. Innimellom er det også friskt rødt blod, men prøver å bevare roen allikevel.... Så da får vi se om 14 dager...

Jeg var just hos legen i går og fikk se et flott foster og jeg har hatt store blødninger til nå... den siste tiden har det vært brunt blod.
hvis d strekker mye i magen din når du blør kan du ha en morkake som dekker utgangen.
det er grunnen til at jeg blør.. og vi med det blør gjerne mye og flere ganger...

Tenkte bare jeg skulle gi deg en tanke. ønsker ikke den diagnosen på noen men  krysser fingrene for at det ikke er noe farlig hos deg! må ha masse lykke til :)

mommsi skrev:
men bestillte time til ul i dag. De tar utvendig fra uke 10, så da er det bare å vente 14 dager. Jeg har brunt utflod nesten hver dag, og har hatt det i noen uker nå. Innimellom er det også friskt rødt blod, men prøver å bevare roen allikevel.... Så da får vi se om 14 dager...

Lykke til:)

Back
Topp