Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
NEI[&:] Å "kjenne" noen på nett og i virkeligheten er to forskjellige ting, så det hadde jeg aldri turt. Jeg hadde valgt et annet sted å overnatte enn hjemme hos han.
Men, den som intet våger, intet vinner, har jeg hørt. Alternativt blir man drept med en sløv kniv og hengt opp på stabburet for å tørke som en hvilken som helst spekeskinke. (Ja, jeg har kanskje sett litt for mye på tv.)
nai, hadde ikke overnattet hos han ihvertfall. Har nemlig vært borti det der, bare at han skulle overnatte hos meg. Vi hadde helt super kontakt, snakket på tlf flere timer om dagen. "dessverre" teller utseendet litt for meg og jeg fikk aldri se bilde av ham... han var ikke så veldig mye å se på og når han i tillegg ikke sa stort face to face... fyfader, det ble en klein helg altså [&o]
jeg dro til et annet land for å møte en fra nettet.. og var hos han i 3 dager... (han var norsk altså.. studerte der)... skjønner egentlig ikke at jeg turte.. men gjorde da det.. [:-] det funket ikke da, men vi hadde det gøy de dagene jeg var der[:D]
Januar 2005 vart eg kjend med samboaren på nettet. [:)] Eg snakka mykje med han på ei chatteside, msn og sms, før eg traff han i oslo i april. [:)
Overnatta ikkje fyrste gangen eg traff han, men gangen etterpå. [:D] Vi har no budd saman sidan 1.april 2007, og vi har 2 jenter saman på snart 4 år, og 17 mnd. [:)]