Hadde du stusset litt dersom...

DeUtroligeÅrene

Glad i forumet
du hadde sendt med to brødskiver og en grovhakka markrell i tomat boks (sånn rund) i matpakken til barnet ditt, og når du rydder ut av matboksen når du kommer hjem ligger fiske igjen, helt uåpna, og en halv spist skive med prim?

Ikke at det er noe problem, men bare stusset over det, iallefall siden de ikke sa noe om det når jeg hentet henne.

ORIGINAL: baby`2011?

nei hadde ikke stussa over det. han har sikkert ikke hatt lyst på makrell da, så har de smørt på litt prim istede :)

sign. bare at dem ikke har prim i barnehagen til lillen.

nei hadde ikke stussa over det. han har sikkert ikke hatt lyst på makrell da, så har de smørt på litt prim istede :)

Okei, da er det nok bare meg[:D] hehe..
Hun er vanligvis veldig glad i fisk altså, men også veldig glad i prim. Og prim har vi ikke hjemme[8D][:D]

kanskje han har knabba maten te nånn andre,hehe[:D]

Kanskje de voksne ikke orka lukta av makrell[8D]

Jeg tenker som så at siste uken før jul er man litt mer "slepphendt" med det meste[;)]

Hahahah!! Ja, da hadde jeg begynt å lure gitt..

Er jo mulig at barnet ikke hadde lyst på makrell i tomat, så jeg hadde virkelig ikke ofret det en tanke [;)]

Back
Topp