Hadde du startproblemer med ammingen?

Slet med ammestillingene, så ble sår. Lærte å bygge opp og å legge henne til riktig, så gikk det veldig fint :) nå sliter jeg med flaske.. Hun nekter :(
 
Syns det var mye økedøgn den første tiden. Var nok helt normalt, men hadde ikke fått med meg at jeg kunne forvente å sitte med ham på puppen i mangen timer i strekk. Hjalp med informasjon om dette :)
 
Nei, bortsett fra at jeg måtte bruke skjold siden han var prematur
 
Gikk knirkefritt med 1, 2 og 3.. Fjerdemann tok litt lengre tid siden hu er prematur.. Men etter nesten tre uker med trening gikk det kjempefint! :)
 
Slet en del med amming på ene brystet. Inovervendt brystvorte. Ble veldig sår. Aldri noen som hjalp når jeg sa jeg var sår. Til slut begynte jeg å prøve å dra den ut litt først, så har det blitt gradvis bedre. I starten pumpet jeg litt for å slippe å legge han til det vonde brystet.endte opp med et giga bryst og et lite et.
 
Slet en del med amming på ene brystet. Inovervendt brystvorte. Ble veldig sår. Aldri noen som hjalp når jeg sa jeg var sår. Til slut begynte jeg å prøve å dra den ut litt først, så har det blitt gradvis bedre. I starten pumpet jeg litt for å slippe å legge han til det vonde brystet.endte opp med et giga bryst og et lite et.
Har og ett stort og ett lite :/
 
Har og ett stort og ett lite :/
Mine begynte etterhvert å jevne seg litt mer utover men fremdeles stor forskjell. Godt det ikke bare er meg da :p men det forsvinner jo når vi slutter å amme :)
 
Fryktelig de første 3,5 ukene. Store sår på begge bryst, i tillegg slet jeg med utdrivningssmerter på ene brystet. Fikk helt klaus av ammingen fordi det gjorde så vondt. I tillegg var ungen helt hysterisk ved brystet de første par ukene, veldig vanskelig å legge til.

Ble bedre når vi begynte med smokk(da fikk jeg styrt måltidene mer og fikk ikke så klaus). Nå stortrives jeg med ammingen, selv om jeg fortsatt tidvis er sår.
 
Back
Topp