Hadde du sokkene på under fødselen?

Det håper jeg ikke:eek:
Men kan faktisk ikke huske.

Når riene startet hjemme, fikk jeg i hvertfall mannen til å lakkere tåneglene mine slik at de skulle være fine før vi deo på sykehuset.
Fødte litt før tiden, så hadde ikke fått stelt de:) Han satt stakkars og skalv og var helt utafor, men han gjorde det allikevel.
Den mannen altså !!❤️

Må nesten spørre han om sokkene var av, men er 99% sikker på at jeg fødte uten sokker. Var ekstremt varmt den dagen og tror faktisk ikke jeg hadde på meg sokker når vi dro på sykehuset. Vi dro i lett sommertøy husker jeg :)
 
Jeg hadde ikke sokker på! Hadde vært så varmt den dagen, og jeg husker jeg tok Toms skoene på. Og de har jeg ikke sokker i.

Men den dagen jeg skulle hjem var det kaldt, og det regnet, og jeg hadde ikke bedt mannen ta med andre sko. Så reiste hjem barbeint i Toms i regn...
 
Ja, helt til de tvingte meg til å ta de av sånn at de ikke skulle bli så skitten :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husker ikke, men det tviler jeg på. Jeg var i dusjen på føden før det startet og det var en varm dag. Selv om jeg frøs, så var nok sokkene av ja.
 
Nei sokkene var av for lengst. Hadde bad ass hovne og kokende føtter så fikk kalde omslag under hele fødselen:p
 
Nei. Hadde de ikke på store deler av den dagen. Det var varmt
 
Jeg har endelig funnet svar:
JEG HADDE IKKE PÅ SOKKENE:excited001
 
Det håper jeg ikke:eek:
Men kan faktisk ikke huske.

Når riene startet hjemme, fikk jeg i hvertfall mannen til å lakkere tåneglene mine slik at de skulle være fine før vi deo på sykehuset.
Fødte litt før tiden, så hadde ikke fått stelt de:) Han satt stakkars og skalv og var helt utafor, men han gjorde det allikevel.
Den mannen altså !!❤️

Må nesten spørre han om sokkene var av, men er 99% sikker på at jeg fødte uten sokker. Var ekstremt varmt den dagen og tror faktisk ikke jeg hadde på meg sokker når vi dro på sykehuset. Vi dro i lett sommertøy husker jeg :)

Hihi, nå måtte jeg smile - tenk at du fikk lakket tåneglene, så herlig! :D

Jeg hadde ikke sokker på, man bader ikke med sokker hehe :D de forsvant like fort som trusa så snart badekaret var fullt :p
 
Det var vel noe av det første jeg ba de fjerne så fort jeg kom i fødesenga. Hadde irritert meg over de sokkene hele vegen i ambulansen;)
 
Nei! Men med nr 1 hadde jeg de på
 
Nei alt røyk vel av på underkroppen :p
 
Back
Topp