Hadde du sagt ifra?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Jeg har ikke noe særlig kontakt med BF i det hele tatt! Det er kun " Hei og Hade " og evt viktig info ved levering ved samvær annehver helg. Han har for litt over 1 mnd siden - kanskje snart 2, fått en kjæreste/samboer. Jeg har noen venner som kjenner henne, hun har mistet sitt eget barn, og får kun lov til å ha samvær med gutten sin - når noen andre er i nærheten. Jeg vet ikke grunnen til dette, men er det frekt av meg å spørre om dette? For jeg vil virkelig vite, med tanke på at hun er sammen med mine barn annenhver helg.

BF betaler ikke barnebidrag, han har ikke egne klær til barna og har hele tiden lovet at han skal kjøpe inn klær til dem slik at jeg slipper å sende meg hver gang. Noe som ikke skjer! MEN .. Nå etter hun nye flytta inn kan de derimot kjøpe masse forskjellige kostymer og masse prinsesse stæsjh og sånn til snuppa! Er det frekt av meg å si at de kan bruke penger på å kjøpe klær i steden? [8|]

Også har de jo som sagt vært sammen littt under 2 mnd'er, hun legger ut bilder av barna på FB profilen sin osv. Jeg er en selv veldig skeptisk til å ha bilder av barna mine på nett i det hele tatt, og har selv veldig, veldig få bilder av de på facebook. Hadde du sagt ifra til BF ang dette??

Ja til å spørre om nye mennesker i ditt barns liv!

At han har begynt å kjøpe noe i det hele tatt er vel positivt..? Ville ha venta med å ta det opp jeg. Viktigere å få info om dama er en person som ikke burde være alene med ditt barn, synes jeg.

Ja det syns jeg du kan, og det er ikke frekt. Du tenker jo på ungenes beste og det er det som er viktigest tross alt.

Hadde definitivt brakt det på bane..
Om ikke direkte spurt men vertfall tatt det opp....ang det med klærne..

Det andre hadde jeg VERTFALL spurt om....det har du rett på å vite...

Ja!

Når hun ikke får ha omsorg for egne barn hadde jeg blitt skeptisk til hvorfor! Og tilsyn med noen til stede... [&:]
Føler nesten at det er noe du har rett til å vite om...!!
Det kan jo være hva som helst.

Og i forhold til klær... hadde spurt han om hvor disse klærne er praktisk?
I sandkassa? Barnehagen...? Karneval en gang i året.....?

Eg hadde spurt rett ut korfor, får eg ikkje noe svar ville eg ha kontaktet BV for å høre ka rettigheter eg hadde hatt, for det e nok en grunn til at det er slik, og mine barn skal ikkje utsettes for div., om hon gjør ting hon ikkje skal for å si det sånn, vet som sagt ikkje ka hon gjør, men tenker det værste[;)]

Når det kommer til klær så ville eg vurdert å ikkje sende med i det heletatt, når BF kommer så sier du at hon ikkje har med seg klær og han får dra å kjøpe til hon. Det er vel en grunn for at han ikkje betaler, og då rekner eg med dette e en av de?

Når det kommer til FB, JA! eg klikker om noen legger ut bilde av barnet mitt uten å spør, så syns det e rimelig at du gir grei beskjed..
Det handler om å skjerme barna[;)]

ORIGINAL: Stinoa

Eg hadde spurt rett ut korfor, får eg ikkje noe svar ville eg ha kontaktet BV for å høre ka rettigheter eg hadde hatt, for det e nok en grunn til at det er slik, og mine barn skal ikkje utsettes for div., om hon gjør ting hon ikkje skal for å si det sånn, vet som sagt ikkje ka hon gjør, men tenker det værste[;)]

Når det kommer til klær så ville eg vurdert å ikkje sende med i det heletatt, når BF kommer så sier du at hon ikkje har med seg klær og han får dra å kjøpe til hon. Det er vel en grunn for at han ikkje betaler, og då rekner eg med dette e en av de?

Når det kommer til FB, JA! eg klikker om noen legger ut bilde av barnet mitt uten å spør, så syns det e rimelig at du gir grei beskjed..

Ja, nettopp! Grunnen til at han nekter å betale noe er fordi han mener at han skal stå for det de trenger når de er hos han, men da må han også gjøre det [;)] Han er far til begge de eldste, men tror ikke jeg har hjerte til å la være å sende med de noe. Men går jo ann å gi en advarsel, neste gang sender jeg ikke med klær, eller noe slikt? [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

ORIGINAL: Stinoa

Ja, nettopp! Grunnen til at han nekter å betale noe er fordi han mener at han skal stå for det de trenger når de er hos han, men da må han også gjøre det [;)] Han er far til begge de eldste, men tror ikke jeg har hjerte til å la være å sende med de noe. Men går jo ann å gi en advarsel, neste gang sender jeg ikke med klær, eller noe slikt? [:)]

Evt så kan du ha pakket ferdig klær til de, men la de stå inne mens du evt e ute å snakker med han og sier hade til ungene, og bringer det på banen.. då får du sett kor ansvarlig han er for det første, samt reaksjonen[;)] i værstefall er det bare å hente bag'n med klærna[:)]
lykke til[:)]

Back
Topp