hadde du reagert på dette?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
jeg hadde reagert sterkt!

barnas far får ny dame, du finner ut at hun har lurt eksen sin for 500 000, og latt sin 8 år gamle datter være hjemme alene mens hun selv dro på partytur til syden, barnevakten var en 15 år gammel jente som skulle komme innom å se til ungen innimellom!!!

Har en venninne som fikk vite dette om dama til eksen, men hun vil ikke "ødelegge" for han ved å si det.

Hadde det vært min eks, som mine barn var hos innimellom så hadde jeg ikke nølt ett sekund! Men hun mener hun ikke har noe med det.

Hadde du sagt noe?

Uten tvil hadde jeg sagt det! Face to face. 

Jeg hadde sagt det med henne som vitne!! Jeg har faen meg lyst til å si det selv om hun ikke sier noe. Jeg kooooker! Fy faen! Håper hun sier noe. Hvis ikke syns jeg hun er FEIG!

ORIGINAL: Auliana

Hadde nok reagert, men hadde sjekket om dette faktisk var tilfelle og ikke ondsinnet sladder før jeg nevte det for eksen...Og da mener jeg ikke at man får "høre" det fra en venninne...bla bla bla..

venninna mi har hørt det fra eksen hennes. Pappa`n til hun som var hjemme alene. Han har full omsorg, hun mistet den. Så det er nok sant.. dessverre

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: Auliana

Hadde nok reagert, men hadde sjekket om dette faktisk var tilfelle og ikke ondsinnet sladder før jeg nevte det for eksen...Og da mener jeg ikke at man får "høre" det fra en venninne...bla bla bla..

venninna mi har hørt det fra eksen hennes. Pappa`n til hun som var hjemme alene. Han har full omsorg, hun mistet den. Så det er nok sant.. dessverre

Kommer jo litt an på hvor godt venninnen din og exen hennes prater sammen da. Har dem samarbeidsvansker fra før av så kan det jo bli vanskelig og finne en bra måte og ta det opp på uten og lage krangel o.s.v.
Men sånn ellers så hadde jeg nok nevnt for han hva jeg hadde hørt hvis jeg var henne. Hadde jo ikke akkurat noe gjerne villet hatt en sånn dame rundt barna mine, men risken finnes jo at han ikke tar det så alvorlig og fortsetter sammen med denne dama, og da må jo barna treffe henne uansett. Da kan det jo egentlig gjøre vondt verre hvis venninnen din begynner en krangel rundt dette.

Så litt vanskelig tema og sette seg inn i uten og ha vært der egentlig. Men jeg hadde nok nevnt det litt lett for han og sett hvordan han hadde reagert. (med forbehold om at dem har en god tone sammen da)

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Men sånn ellers så hadde jeg nok nevnt for han hva jeg hadde hørt hvis jeg var henne. Hadde jo ikke akkurat noe gjerne villet hatt en sånn dame rundt barna mine, men risken finnes jo at han ikke tar det så alvorlig og fortsetter sammen med denne dama, og da må jo barna treffe henne uansett.

det er sønnen dems jeg tenker på. Og jeg er ganske sikker på at de prater veldig godt sammen.

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Men sånn ellers så hadde jeg nok nevnt for han hva jeg hadde hørt hvis jeg var henne. Hadde jo ikke akkurat noe gjerne villet hatt en sånn dame rundt barna mine, men risken finnes jo at han ikke tar det så alvorlig og fortsetter sammen med denne dama, og da må jo barna treffe henne uansett.

det er sønnen dems jeg tenker på. Og jeg er ganske sikker på at de prater veldig godt sammen.

Ja da hadde jeg helt klart nevnt det. Men som sagt tatt det litt forsiktig for ikke og bygge opp til noe krangel. Ikke topp for barna det heller hvis det blir masse krangel, og hvem vet, hvis det er en stund siden denne dama gjorde noen av disse tingene så kan det jo hende hun har fått tid til og tenkt over feilene sine også og vokst litt som menneske. [:)]

tror nokk det ringer noen klokker hos ham om hun ikke har omsorg for sin egen sønn ?? Man burdte kanskje snakke med ham, men kanskje ikke på "Veit du hva jeg hørte" måten... Kanskje man burdte spørre om å ta en kaffe og snakke sammen på en voksen måte og spurt om han har hørt noe slikt, at det kun er noe du har hørt men at du bare ville være sikker på at han er der når deres barn er tilstede, at man føler det er litt ubehagelig om dette stemmer da barnety ditt er det kjæreste du har... Men vanskelig å finne en god måte å ta d opp på :)

ORIGINAL: skibomsen

Selvfølgelig hadde jeg reagert på det! Jeg hadde klikka i vinkel!

ORIGINAL: Alternativia

Hadde jeg hørt dette om min eks sin dame hadde jeg reagert så lenge denne damen er rundt MINE barn!

MEN, jeg hadde ikke følt meg 100% trygg på sannheten hvis den kom fra hennes eks igjen. Det kan jo hende at han har spredd ut rykter om dama og manipulert alle til å tro at hun er en skikkelig drittkjerring, og dermed fått hovedomsorgen. Men venninna di kjenner altså eksen til denne dama?

ORIGINAL: Alternativia

Om det er sant, så hadde jeg nekta BF å ha henne i nærheten av barnet mitt!
Kan du ikke bare spørre eksen hennes om evt sakspapirer som et bevis?
Altså retten hadde ikke tatt fra henne barnet bare fordi eksen hennes kom med løs ord!
Men om eksen din vet at hun har lurt eksen sin for så mye penger,
så kan ikke han være så skarp som fortsatt er sammen med henne! Om det er bevist så klart!
Hadde tatt en alvorsprat med han jeg, å forklart at du er urolig for barnet ditt i hennes nærvær,
og for den sakens skyld at du er redd for at hun skal lure han for penger også...

Nja.... skeeeeeeeeeeptisk [;)] Trukje eg hadde sagt noke umiddelbart nei, ligger nok en del mer i denne historien som eg ville funnet utav først! En eks kan si mye rart som ikke stemmer så hadde ikke tatt det for gitt at det stemmer bare fordi x-en sier det, kan vere mange andre grunner for at hanhar hovedomsorgen[;)]

jeg hadde sagt noe..

Selv om han er en ex, så er han jo faren til ungene mine, så hadde jeg hørt noe sånnt om "nye" dama, så hadde jeg sagt noe til han ja [:)]

Det spørs hva slags forhold de har. Hvis de har godt forhold så hadde jeg nevnt hva rykter sier og bedt han være forsiktig. Består deres kommunikasjon av krangling, så hadde jeg ikke sagt noe. Hvis han er oppegående mann finner han ut av det selv.

ORIGINAL: skibomsen

Selvfølgelig hadde jeg reagert på det! Jeg hadde klikka i vinkel!

Back
Topp