Hadde du nok melk?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Hadde masse med en gang.
Synd ingen av barna ville ha pupp.
Ene barnet måtte de klippe tungebåndet på.
Så det ble pumping her.

Har ammet alle tre og de to største klarte seg fint med det til de begynte med fast føde [emoji4] Lillebror ser ut til å følge samme linje.

Masse melk og null problem med ammingen. Avvenning gikk fint også, og klarte å gjøre det gradvis uten spreng.

Hadde nok til begge :)

Ja, så mye at jeg måtte pumpe og kaste i tillegg. Skal bli donor denne gangen :)

Ja. Måtte gi litt mme noen ganger til eldste, men jobbet for å få opp produksjonen så jeg hadde nok.

Måtte supplere første 8 ukene, siden hadde jeg nok. I ettertid kunne jeg nok kuttet mme tidligere siden det gikk veldig bra, men var ikke bare bare å stole på puppene med en gang :p

Måtte supplere, men ikke fordi jeg ikke hadde nok. Hun var liten da hun ble født og slet med å få i seg nok selv om melken var der, men etter noen uker med tillegg hadde hun blitt stor og sterk nok til å klare å spise seg mett :)

Nei :( Fikk aldri nok! Ble flaskebarn så og si med en gang...

Hadde nok fram til ca 12 uker. Da måtte jeg begynne å gi mme. Etter noen mnd økte produksjonen igjen og vi kunne slippe å gi mme igjen :)

Hadde mer enn nok til nr 1 og 3, med nr 2 kom liksom aldri melken skikkelig i gang så jeg ammet han i 2 uker så gikk vi over til mme :-) Spent nå hvordan det blir denne gangen men håper på å kunne amme de så lenge og mye som mulig :-) Om jeg så må pumpe meg så gjør jeg gledelig det altså bare de kan få min melk :-)

Ja, jeg har i hvertfall foreløpig hatt nok melk. Han er nesten 5 mnd nå, og jeg håper jeg produserer nok melk videre også :)

Lille er 6 uker og legger på seg 350 i snitt i uka, så ja her er det mer enn nok:p håper det fortsetter slik!

Back
Topp