Hadde du noen graviditetstegn før testen viste positiv?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Jeg husker at jeg var sulten heeeele tiden.

Hva med deg? Fortell :-)

Jeg merket ikke noe sist! Og denne gangen var jeg kun vereldig svimmel;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kastet opp og var kvalm 3 uker FØR positiv test :p

uff, så tidlig :-( Hvor lenge varte kvalmen? Enda kvalm?

Var da morgenkvalm med oppkast frem til uke 5, fra uke 6-8 var jeg sengeliggende og døgnkvalm. Fra uke 9 tilbake til morgenkvalm med oppkast. Er 11 uker i dag og kaster fortsatt opp om morgen og er uggen til litt frempå formiddagen. Kjenner at kroppen ikke tåler anstrengelse lenge i gangen, så må planlegge hyppige pauser :p Er 100 % sykmeldt til over påske.

Utrolig trøtt, ting smakte rart (som jeg vanligvis likte) og jeg var mye svimmel

Var da morgenkvalm med oppkast frem til uke 5, fra uke 6-8 var jeg sengeliggende og døgnkvalm. Fra uke 9 tilbake til morgenkvalm med oppkast. Er 11 uker i dag og kaster fortsatt opp om morgen og er uggen til litt frempå formiddagen. Kjenner at kroppen ikke tåler anstrengelse lenge i gangen, så må planlegge hyppige pauser :p Er 100 % sykmeldt til over påske.

Huffavmeg for en lei situasjon :-( Krysser fingrene for at det snart snur for deg og at resten av svangerskapet blir HELT knirkefritt!

Huffavmeg for en lei situasjon :-( Krysser fingrene for at det snart snur for deg og at resten av svangerskapet blir HELT knirkefritt!

Nå ser jeg lyset i tunnelen da jeg klarer å fungere sånn noenlunde ihvertfall :) :) Hadde det slik med sønnen min også så vet det mest sannsynlig er forbigående :p

Nå ser jeg lyset i tunnelen da jeg klarer å fungere sånn noenlunde ihvertfall :) :) Hadde det slik med sønnen min også så vet det mest sannsynlig er forbigående :p
hvor lenge var du kvalm med sønnen din?

Var kvalm, uggen og vond i magen i et par uker før jeg testet :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

ømme pupper,og noe svimmel. trodde det var mens som kom,er altid slik før mens. men kjæresten sa det allerede da at jeg var gravid :P

Testet positivt allerede 8/9 dpo... Nådde ikke få noe særlig symtomer før :p

Hadde bare murringer som startet når mensen skulle ha kommet.

Jeg var skikkelig overhormonell, vondt i puppene og hadde gått med bind i en uke, da jeg hele tiden trodde TR kom;)
Men det gjorde den ikke nei;);)

vondere i bekkenet enn jeg vanligvis har, sliten og trøtt hele tiden og veldig svimmel :-)

Jeg merket en forandring 3 dager etter eggløsning, jeg hadde skikkelig mensen murring i magen og slet med sinnsykt mye med luft og dårlig mage. Så ble jeg etterhvert veldig øm på puppene. Jeg var da sikker på at nå satt den, men testene var negative, men symptomene ble bare værre hværdag og tok en ny test dagen etter forventet mens og den viste posetiv. :-)

hadde metallsmak i munnen et par dager, det hadde jeg sist også! og var utrolog overhormonell, og veldig trøtt... og murringer ... så var aldri i tvil da TR ikke kom!

Back
Topp