Hadde du noen graviditetstegn før testen viste positiv?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Jeg husker jeg var nesten konstant sulten.

Hva med deg?....fortell! :-)

Ikkje noke anna enn at el testen va positiv i 8-10 daga like sterke :)

Fryktelig humørsyk og irritabel, et sikkert tegn da jeg ellers er tålmodigheten selv ;) Mannen min sa med det samme at "nå er du visst gravid!"

Jeg kjente plutselig at puppene mine var hardere.. Etterhvert fikk jeg vondt i de.. bortsett fra det hadde jeg ikke peiling :) testet ofte, og testen var ikke positiv før nesten 4 uker etter befruktning! Så jeg trodde ikke det var no nurk inni der... Men da tok jeg feil gitt :D

Nei ikke denne gangen. Det va en skikkelig overraskelse! Sist tissa jeg mye. Husker ikke med guttene :)

Jeg kjente det faktisk utrolig tidlig, jeg kjente menssmerter lenge før jeg skulle ha mensen. Det gjør jeg ALDRI til vanlig, i tillegg så var de litt annerledes enn vanlige smerter og kom og gikk. Puppene mine ble i tillegg super fort merkelige. Så jeg skjønte fort at det var noe muffens.

Jeg var utrolig trøtt, men trodde egentlig det var fordi det var midt i juleferien ;) Men jeg skjønte jo ikke at jeg var gravid før jeg var ca. 6 uker på vei da!

Jeg hadde intense smerter i eggstokkene/ved livmoren. Men ettersom jeg hadde en lapraskopi hvor de fjernet cyster rundt livmoren min rett før jul, tenkte jeg også at det kunne være "nye" typer menssmerter. Men de begynte bare et par- tre dager etter EL, så mistenkte helt klart en graviditet.

Dagen før jeg tok testen var jeg hos en venninne som akkurat hadde fått barn. Hun påpekte at jeg drakk sykt mye vann. Jeg hadde tenkt over det, men tror tørsten og lysten på vann også var en måte kroppen fortalte meg at det var noe på gang. Jeg elsker jo vann og det er jo ikke den verste lasten man kan ha ;)

Var kjempekvalm og trodde jeg hadde fått omgangssyken, fant ut at "omgangssyken" min var noe helt annet i uke 6 :-)

Humørsvingninger som minnet om hormonutbrudd, også gikk jeg med en svevende følelse i kroppen. Hadde følt det samme i de to andre svangerskapene.
Merket det tidligere denne gangen, 4-5 uker.

Hadde ikke noen tegn denne gangen, bortsett fra at jeg visste jeg visste at jeg måtte teste. Men kvalmen har fulgt tett med. med nr to hadde jeg veldig festesmerter, og kvalmen kom før positiv test.

Back
Topp