Hadde du noen graviditetstegn før testen viste positiv? Hvilke?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Jeg husker jeg hadde økt appetitt, konstant sulten på kveldene...

Hadde du noen?.. Fortell :-)

Med førstemann kom symptomene rundt uke 3, jeg var så utrolig sliten og trøtt pluss at jeg var uggen og små kvalm, alikevel gikk det enda tre uker før jeg tok en test, egentlig bare for å få bekreftet at jeg ikke var garvid, men der tok jeg feil :P

Med andremann begynte jeg å smårape rundt uke 3 og det er noe jeg stortsett bare gjør når jeg er gravid :P så var sikker på at jeg var gravid da jeg tok testen, resten av symptomene kom rett før uke 5.

Denne gangen hadde jeg ingen symptomer før testen, men hadde en følelse av at jeg nok var gravid :) rundt uke 5 kom kvalmen og trettheten sigende.

Gikk med menssmerter og ventet på at den skulle komme. Testet positivt i uke 6 ;)

Imponerende at dere kjenner kroppene deres så godt at dere på en måte visste det på forhånd :)

vi hadde en mistanke siden jeg begynte å bli oppblåst og fikk problemer med lysken. Visste det på en måte før jeg tok testen, men tørte ikke å håpe.

Jeg tok testen et par dager før jeg skulle ha mensen, hadde vært småkvalm i noen dager, og følte det på meg, selv om jeg ikke trodde på det heller hehe;p

med førstemann hadde jeg ingen symptomer.. med nummer to var jeg STUPtrett (og er det enda) og hadde vonde pupper før testen slo ut.. jeg bare visste at jeg var gravid :)

Måndene før jeg ble gravid hadde jeg alle typiske tidligere tegn.. men den mnd jeg var gravid var det så å si ikke noen tegn på det :p så derfor skjønte jeg at det måtte vere noe der ;)

Følte på meg at det hadde klaffet, men kan ikke huske at jeg hadde noen symptomer på den tiden..

Jeg hadde bare en skikkelig sterk følelse av at jeg var gravid. Var absolutt ikke planlagt, men følte meg allikevel veldig rolig.

Jeg hadde ømme bryster, og hadde en veeeldig merkelig følelse i kroppen.. Visste den kom til å bli positiv før jeg testet :)

Hadde ømme pupper, men det viktigste at jeg følte meg gravid. Hadde en ubeskrivelig følelse som sa at jeg er gravid 4 dager før forventet mens. Jeg hadde tatt angrepille dagen etter ubeskyttet samleie, så sannsynligheten var liten. Tok test 3 dager før og den var veldig positiv :)

Back
Topp