Hadde du mange ulike terminer? Hvilken stemte best?

Lik mens og ul-termin. Ble født på termin så stemte ganske godt begge to ;)
 
Menstermin 22.desember, ul-termin 24.desember, fødte med akutt ks 31.desember :)
 
Menstermin, legetermin og ul termin.. Kom på menstermin:)
 
Menstermin var 1 desember og ultermin var 26 november, men fødte 6 desember :)
 
Menstermin og EL-termin var 10 desember
Tidlug ul, oul og alle andre ul sa 4 desember.
Hun kom 14 desember så mens/el termin var kanskje mest rett, men hun var "overtidsbaby".
 
Med første var mens og oul termin det samme, men jeg påstod hardnakket at det var feil fordi jeg visste med sikkerhet når befruktningen var (sånn går det når man ikke har seg så ofte). Og babyen og jeg var enig. Termin 5 juli - født 26 juni

Nå sist var jeg litt usikker, og en dag skilte mens og OUL termin. Termin 4 desember - født 23 november.
Begge mine svangerskap var akkurat like mange dager.
 
Menstermin 4. desember, UL-termin 6. desember. Jeg sa på ultralyden at det ikke kunne stemme fordi jeg visste nøyaktig når jeg hadde hatt EL. Men de sto på sitt ;)

Vannet gikk 2. desember og hun ble født om morgenen på mensterminen 4. desember! ;)
 
Menstermin 10.12 og termin etter OUL var 22.12. Visste når eggløsning var og hvilke datoer vi hadde hatt oss, så eggløsningstermin var 13.12. Sa at 15.12 var siste mulige termin, basert på tid for samleie. Ungen kom 21.12, men var tydelig overtidig. Storebror kom 12 dager over, etter å ha blitt satt igang, så har lange svangerskap.
 
Sniker fra januar. Menstemin 30.12, tidlig ul 3.1 og oul 1.1. Kom 31. Desember :)
 
Menstermin 23. desember. Ultermin 28. desember. Fødte 13. desember :)
 
Hadde 2. Min termin var 22/12 og sykehuset sin var 28/12. Men min termin stemte vist selv om hun ble født over 2 mnd før. Så mente de hun var en uke gamlere noe som stemmer i forhold til min termin.
 
Back
Topp