Hadde du klart å jobbe

Vand

Forumet er livet
la oss si "off shore"?? En eller annen plass der du f.eks må være 2 uker borte og 4 uker hjemme? Hadde du klart det?[:)]

NOpe.hadde aldri i verden klarte det nå som jeg har unger.. jeg klarer såvidt en helg uten de jo..
men kanskje hvis jeg ikke hadde hatt unger,,

men sambo hadde klarte å jeg vil gjerne ha der ute men vi får se...

Jeg vet ærlig talt ikke....... Så nettopp en sykepleierstilling på Jan Mayen (det er ikke aktuelt altså, var ett halvtår i strekk der[&:]), men tanken streifet meg....

Hvis jeg hadde gått opp i lønn flere hundre tusen, og vært borte 2-3 uker og så mange uker hjemme............. Joa, jeg tror jeg har klart det........... Kanskje[&:][:D]

Hadde klart det før jeg fikk unger. Men ikke nå!!
Har vært borte fra storesøster 1 uke og jeg holdt på å omkomme av savn...[&o]

Nå jobber jo mannen i huset slik da, så vet godt hva det går i..

hvis mannen hadde jobba 8 til 4 og ungene hadde begynt på skolen så ja kanskje... men ikke en ønskesituasjon i det hele tatt.. 

ja det hadde jeg klart..
være hjemme i 4 uker, slår det å være borte på jobb fra 7-4 hver hverdag rett ned i støvlene altså..
så klart, lenge å være borte i to uker, men tror det blir en vanesak.. men får 4 fine uker hjemme. der jeg hadde sluppet å tenke på å stresse hver morgen, og hive i oss middag for å kose oss litt på kvelden før det er natta..

så ja takk[:D][:D]

tjas... nei, tror ikke d!

ORIGINAL: *Emma08*

ja det hadde jeg klart..
være hjemme i 4 uker, slår det å være borte på jobb fra 7-4 hver hverdag rett ned i støvlene altså..
så klart, lenge å være borte i to uker, men tror det blir en vanesak.. men får 4 fine uker hjemme. der jeg hadde sluppet å tenke på å stresse hver morgen, og hive i oss middag for å kose oss litt på kvelden før det er natta..

så ja takk[:D][:D]

Sign. Men ville ikke gjørt det fra barnet var baby. Ville ventet til det var 3-4 år kanskje...

Tror det hadde vært veldig vanskelig for meg... Har sagt at jeg max orker ei uke vekk fra jentene....Men syns det går greit med ei uke da [:D] Men jeg er ikke typen til å jobbe på den måten.....så tror nok ikke det nei..... Men mannen kunne ha fått gjort det [8D]

Ser det sliter en del på James å være så mye borte, men går jo glipp av hverdagen - er faktisk ganske verdiful den! Men nå er han ikke hjemme 4 uker i strekk da, og når han først er hjemme så jobber han jo.. Hmm.... Jo jeg tror jeg kanskje kunne klart det, 4 uker UTEN noe jobb er jo veldig gull [:)]

Back
Topp