Hadde du en koslig nyttårsfeiring?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
vi storkoste oss i hyggelig lag hos trovelige folk. Gutta på 3 og 5 holdt ut helt til rakettene! Men slokna så å så kvart over tolv... Selv var vi ikke i seng før 5:30, leeenge siden vi har natterangla sånn, men det var så deilig steming ig spennende samtaler at tiden fløy. Er Sliten i dag, men det var vert det;)

håper dere har hatt en vel så koslig feiring som oss! Godt nytt år!

Knallkoselig her hos oss også med 11 voksne og barn totalt i hus. Var i seng kl 4,og kjenner det på kroppen i dag ;-) Glad jeg iallfall var edru!! Men en super kveld! Nå er det rydda hjemme her,og vi har gått en tur i solskinn og blå himmel.

Hørtes ut som en koselig kveld :)
Vi var på fest hos en kompis av gubben med masse masse folk, og annonserte graviditeten til alle vennene! :) dro igjen halv 12 og ble med ett vennepar på en høyde så vi såg utover trysilfjellet når alle rakettene ble skutt opp :) var i seng mellom halv 1-1 siden gubben skulle jobbe i dag!;)

Vi hadde en veldig hyggelig kveld :) Mannen, jentene og jeg, mamma, pappa, broren min og en av hans kamerater. Stille og rolig feiring med god mat og hyggelig selskap. Jentene holdt ut til rakettene og var ikke i seng før 1.30, og vi 3.00. Det blir nok tidlig kvelden på alle her i dag!

Vi koste oss i går, jeg, gubben, supersnuppa og svigerbror. Da jeg kom hjem fra jobb heiv jeg meg rett i matlaging, så spiste vi oss stappmette før jentungen var klar for å legge seg. Litt før midnatt vekket jeg henne, og mens mannfolkene var ute og så på fyrverkeriet satt vi jentene i sofaen og betraktet det hele før vi krøyp til køys før halv ett. En særdeles rolig men hyggelig kveld, og vi sto ikke opp før klokka 10 i formiddag jeg og jentungen!

Hadde en kjempe kjekk kveld i går. Var hos et vennepar og en kompis. Ungene leika og teikna.. Viste ingen teikn på å være trøtte,så dem turte på.. Minste jenta la vi rundt 21,da var hun stuptrøtt.. Sov seg gjennom rakketene :) Vi dro fra dem rundt 01.30 og var hjemme rundt 02. Alle sloknet med en gang selv misntejenta. Eg og dem to minste jentene sov til 10.30 og guttaboys til 12.... :) Så nå er det å komme inn i hverdagen igjen :)

Hadde en veldig rolig og koselig feiring hos et vennepar som også har to barn. Minstejenta våknet dessverre etter 2 timer, men da fikk hun med seg fyrverkeriet, og så la jeg meg sammen henne kvart over tolv. Så ikke akkurat hæla i taket. :P

Back
Topp