Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det är väl inget biologiskt som säger att gutter må gilla bilar mer än jenter?! haha. Dock tycker jag generellt inte att bilar är det mest passande mönstret att ha på bebiskläder. Men bruke den till din tjej. Bra att vrida lite på de klassiska könsrollerna tycker jag
Nå er kanskje jeg fra en familie som er veldig glad i traktor, men jeg hadde mer enn gjerne brukt den til jentungen Røde/lilla bukser hadde gjort den litt mer "jentete" hvis det er det du er ute etter
Må le litt. Jeg fikk det samme dilemma for litt siden Jeg har en gutt. Og i barselgave fikk jeg en hvit body med rosa blomster på. Den er veldig jentete, men dog og veldig fin. Hadde brukt den om jeg hadde en jente. Da jeg spurte vedkommende om hun hadde misforstått kjønn sa hun "neida, men hun synes den var så fin! Han bryr seg vel ikke hva han har på seg, han er jo så liten!" Og det er jo for så vidt sant nok. Det er verre med mammaen og pappaen vi har jo lyst at andre kan se at det er en gutt Vi kan jo bytte. Hehe.
Jeg hadde glatt brukt den til en jente, akkurat som at jeg liker at guttene våre får lit annet enn BARE biler, monstre og SVARTE klær… Det er så innmari stort skille, generelt liker jeg at de får klær med friske farger og koselige figurer. Den bodyen der var kjempefin