Hadde du blitt skuffet vist

Mine3nydelige

Elsker forumet
1: moren din hadde reist ned til ferie huset til kjæresten i julen for å bygge en garasje(I Hellas)
De reiser ned til huset 3-4 ganger i året
(første året hun hadde mulighet til å feire med alle ungene og barnebarna og det skjer ikke på noen år igjen vi alle er samlet)

2: faren din som alltid har sagt han reiser utenlands i julen fordi ungene ikke feirer jul med han uansett og han ikke vil sitte aleine
men i år hadde han muligheter til å feire med ungene og barnebarna(han viste att mamma skulle vekk før han han bestillte bilett) og att vi søsken var aleine(har ikke feiret jul med ungene sine på over 10 år)

Jeg hadde ikke blitt skuffet over noen av de.

Hadde blitt skuffa over begge to.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg også...

ORIGINAL: Thothamon..

hadde hvertfall ikke blitt skuffet over pappaen- dersom han vanligvis må sitte alene i jula og derfor reiser utenlands kan man jo ikke forvente at han skal droppe alt fordi noen plutselig vil feire jul med ham... ( mulig jeg misforstod)

ORIGINAL: alltidlente

hadde hvertfall ikke blitt skuffet over pappaen- dersom han vanligvis må sitte alene i jula og derfor reiser utenlands kan man jo ikke forvente at han skal droppe alt fordi noen plutselig vil feire jul med ham... ( mulig jeg misforstod)

sign

Synes at når barna er blitt voksen, og har fått egen familie, må foreldrene få feire jul (og annet dem ønsker) akkurat der det passer for dem.....[;)]

JEG ville sikkert ikke valgt som noen av foreldra dine, men hadde heller ikke blitt skuffa om det var mine.....[:)]

sign..

Skuffet blir vel litt feil ord, lei meg heller..

Tror ikke jeg ville vært skuffa over noen av de. Og hvis jeg måtte velge så hadde det vært moren din.... 

[8|]De er voksne mennesker,med krav til å leve sine egne liv! Skjønner at du er skuffet,men du må jo innse at de har krav på leve sine liv som de måtte ønske.[;)]

ORIGINAL: Asil

Ingen av dem. De er voksne og må få velge selv om de vil takke ja eller nei til en invitt.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jupp, jeg også.. Jeg hadde vel følt at de ikke ville feire med meg jeg da... Men de må jo så klart få lov til å gjøre som de vil!![:)]

"mamma blir borte så nå er du bra nok", fy så dårlig gjort (mulig det ligger noe bak, men om ikke FY)

Back
Topp