Hadde du blitt irritert?

Hadde jeg blitt vekket, måtte de jo ha bråket så ja, jeg hadde nok blitt irritert . I hvertfall om ungene mine hadde våknet. Men langsiktig? Nei.

Hadde det vært hver helg kl.8 hadde det kanskje vært litt irriterende, men nå som det er så fint vær så er det bare kjekt at barna utnytter det. :-)

Nei det er helt greit at det er lyd ute kl 8 uansett hvilken dag det er. Men om ungene får rope og hyle hele dagen hadde jeg blitt irritert. En times tid med hyling under lek på trampoline, så stille og så en halvtime med hyling i bading i sprederen. Ok! Men non stop hele dagen er ikke greit. Vanlig snakking er greit.

Nei, hadde blitt glad :) er deilig når man føler man bor et sted der det "lever"! Ni trist å bo i et stille nabolag.

8 er tidlig. Også for oss med unger. Når de er blitt så store som mine, 4,5 og 7 så står nemlig ikke mor og far opp i grisotta, og jeg ville ikke våknet med et smil av naboens unger klokka åtte nei. Våre får ikke gå ut før etter frokost, da er klokka over ti (de spiser seg frukt eller joghurt før da)

Jeg sender dem ikke ut klokka åtte nei. Da går de på trampolina, og det gjør man ikke før andre folk er våkne.

Vi har endel godt voksne naboer da, men uansett. Jeg vil heller ikke høre slikt så tidlig

De er ikke parkert forran en skjerm heller. I dag ba de om å få se litt tv, og det gjorde de en liten stund, deretter begynte de å leke med lego og playmo på loftet og koste seg.

De har vel bare godt av å komme seg ut i finværet om morgenen istede for å sitte inne å se på tv, er ikke så mange dager vi har med sol og varme ;)

Vi prøver å drøye til 09-10 tiden på søndagene her:-) Vi har sett Ann naboene og ikke så mange som har barn enda, samt en del eldre. Men de gangene noen har hatt fest langt ut på natten uten nabovarsel står vi opp veldig tidlig og bråker litt ;)

Som tenåring hadde jeg blitt veldig irritert om noen sendte ungene sine ut før klokken 8 i helgene. Helgen var eneste fridagene hvor jeg fikk mer enn 5-6 timers søvn :p var en zombie skole slave resten av uka. Nå derimot går det greit. Får ikke sove noe lenge uansett og barn som leker og har det gøy er bare hjertelig velkommen til mine ører. Mimrer sånn tilbake til da jeg var lita og lekte og koste meg glugg ihjel

Det er jo det beste å våkne til :) Har ingen barn enda selv. Trur det er værre for de som er under samme tak, om ungene er inne å hyler og skriker fordi de trenger luft :-D nei for all del om ungene vill ut istede for å sitte forran en skjerm, det må vell være greit. Bedre det enn å høre på festing til sent på natt. Mest av det her dessverre.

Jeg må si at jeg syntes det er litt fasinerende at så mange syntes det er for tidlig og ikke liker barnelyder fra lek en søndagsmorgen på sommeren. Når så mange her inne syntes det er helt greit å holde på med ting som lager bråk på søndager fordi det passer de best, når det faktisk er en lov som sier at det ikke er lov og man kan ringe politiet om de gjør det..

Nei heller glade barnelyder en tidlig morgen (jeg syntes ikke kl 8 er så tidlig jeg da :P ) en å høre på naboen snekre, grave, klippe plenen og div hele søndagen.

Synes det er tidlig, men ville nok ikke blitt så veldig sur. Kommer an på volumet.. Barnelyder er jo ikke det verste å våkne av, synes det er koselig jeg.

Verre de gangene naboungen har vært ute og bråkt til over ti. Det reagerer jeg på av flere grunner.

Back
Topp