Hadde du blitt irritert over dette?

MNN-13

Blir kjent med forumet
Jeg og baby har vært borte noen dager. Babyen er veldig urolig i bil, og skrek og var urolig hele veien. Var sulten og sliten når jeg kom hjem, og hadde håpet på litt mat. Men mannen min ligger i badekaret. Jeg synes nemlig det er så egoistisk. Her har han latet seg i flere dager, og har ikke engang tenkt på middag når vi kommer. Han bader hver jævla dag i det badekaret, har lyst å hive ut hele greia! Har ikke de sterke følelsene for han lengre uansett, så kan jo hende jeg overdriver og??

Om han visste hvor urolig baby hadde vært og hvor sliten jeg var og visste nøyaktig når jeg var hjemme igjen, så hadde jeg nok blitt mektig irritert ja!

Om han visste hvor urolig baby hadde vært og hvor sliten jeg var og visste nøyaktig når jeg var hjemme igjen, så hadde jeg nok blitt mektig irritert ja!
Han viste ikke nøyaktig, men han viste jeg var rett rundt hjørnet. Jeg synes han kunne ringt og spurt. Det er jo rimelig egoistisk? Hadde det vært at han var sliten, men han har vært hjemme alene i flere dager, og vært på jobb kun en av dagene..

Han viste ikke nøyaktig, men han viste jeg var rett rundt hjørnet. Jeg synes han kunne ringt og spurt. Det er jo rimelig egoistisk? Hadde det vært at han var sliten, men han har vært hjemme alene i flere dager, og vært på jobb kun en av dagene..

Jeg hadde nok blitt irritert! Men viste han at du var på vei hjem, var sulten?

Har du sagt det til han, at du gjerne vil ha hjelp? Skjønner at det er irriterende, men menn er ikke tankelesere de trenger klare beskjeder.
Bare si at du hadde blitt glad hvis maddagen var klar til du kom hjem. Uten å bli sur:)

Hehe... Jeg er sånn som kunne blitt skikkelig irritert over noe sånnt :P

Jeg kunne ha blitt irritet av det, eller jeg blir irritert av sånt. Er man sliten så er det en ting. Men her så må man ta hensyn til hverandre. Hjelpe hverandre. Sånn funker det her. Jeg fungerer ikke uten mat.

Ja jeg hadde blitt irritert!
Men igjen så vet mannen hva som forventes når jeg kommer hjem etter å ha hvert borte en stund ;) Og det samme forventer han!
Vi pleier også å vite når den andre kommer hjem sånn ca, og hvis jeg/han blir litt forsinket har vi micro! Så at det ikke var gjort ferdig noe mat hadde han fått hørt!

Vel, om du snakket med han på forhånd sa at du var sliten,sulten og baby urolig ville jeg forventet mer enn en slappfisk av mann i badekaret ja:P

Men ellers ville jeg ikke forventet det altså...

Etter å ha vært sammen med mannen i 9 år har jeg lært meg at man MÅ si rett ut hva som må gjøres og hva som forventes. Som det nevnes over her, menn er ikke tankelesere, de må ha klare ord.Vi kan irritere oss grønne over disse mannfolka våre ellers så kan vi godta de for hva de er, enkle sjeler som må ha det inn med teskje. Hehe, jeg sier ikke dette for å være slem i det hele tatt, men det er slik de fleste menn er og vi må bare godta det. Jeg har fått beskjed av mannen om at han ikke alltid forstår hint, så jeg er blitt flinkere til å bli tydelig. Vi damer tror at alle forstår hintene våre, og er det noe vi er flinke til, så er det å hinte. ;)

Hadde jeg derimot ringt og sagt at vi er hjemme da og da og det er fint om du har ryddet litt og har maten klar til vi er hjemme så hadde jeg blitt irritert om intet var gjort og han lå i badekaret. Jeg har heldigvis en fantastisk mann som gjør ALT for lille og meg. :)

Hadde blitt skuffet om han visste at baby hadde skreket hele veien og at jeg var sulten!

Men samtidig så er det jo ikke så lett og vite slikt når dere ikke har pratet sammen!;) tenker det er like mye begge sitt ansvar om og ta kontakt for og gi beskjed om at nå er dere på vei, eller om middagen er klar til du kommer hjem!

Si hva du føler, så forstår han nok mer hvorfor du er sliten! Håper stemningen blir bedre:)

Gubben min hadde aldri hatt mat klart på eget initiativ, men om jeg hadde infomert han om situasjonen og spurt om han kunne hatt litt mat klart så hadde han nok gjort det!:)

Jeg hadde ikke forventet middag med mindre jeg hadde bedt om det og gitt ham tidspunkt når jeg skulle vært hjemme.
Menn er ikke tankelesere. :)

Jeg hadde ikke forventet middag med mindre jeg hadde bedt om det og gitt ham tidspunkt når jeg skulle vært hjemme.
Menn er ikke tankelesere. :)
Sign denne. Synes det er vel mye forventet at han skal kunne vite at babyen har skreket over lang tid og at du er sliten. Spesielt hvis du ikke har fortalt ham dette på forhånd.

Neste gang kan du jo ringe ham på forhånd og be han på en fin måte om han kan lage litt middag til hjemkomst??

Jeg er ganske mye borte i jobbsammenheng, og når jeg då kommer hjem vet mannen at jeg forventer mat på bordet eller noe å varme opp om han er på jobb da ;) og så skal leiligheten være nyvasket :D
Men vi pleier også å passe på sånt ellers i hverdagen, den som er hjemme lager klart mat til den andre kommer... Så ja, jeg hadde blitt irritert!

Jeg hadde nok blitt irritert først, men det jeg har lært etter å ha bodd med mannen i fire år, så er det å ikke forvente så mye. Han kunne vel heller ikke vite at du var så sliten og har måttet håndtere en urolig baby. Eller? Jeg hadde nok opplyst han om tilstanden på vei hjem og bedt han ha mat på bordet og være klar til å overta barnet! :P

Litt dumt om du ikke føler like sterkt for han lenger, da. Det hadde jeg tenkt og bekymret meg mer over ettersom dere har en baby sammen...

Back
Topp