Hadde det vært koselig?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Og prøvd oss på en runde med hemmeligvenn? Har vi kommet oss over den forrige episoden, og har lyst og prøve på nytt ? :)

Ja, jeg har iallfall kommet over det. Og vi har jo blitt litt mer "kjent" med hverandre nå så :)

Det hadde vært koselig:) tror jeg er med, skal om ca 14dager begynne å fortelle familen at vi er gravid:)

Det hadde vært koselig nå ja :-) må bare advare om et litt dårlig butikkutvalg her, men tror jeg skal klare å få til en fin pakke likevel :-)

Er vi bare 5 stykker som ville blitt med? Isåfall blir det ikke vanskelig og gjette. :p

Det hadde vært veldig koselig:-)

Hva går det ut på ? :p

Det går ut på at alle som vil være med får utdelt en hemmelig venn. Denne vennen sender en gave til sin utdelte, med en liten lapp og et hint om hvem som er din hemmelige venn. En liten oppmerksomhet, prisen avtaler man på forhånd.
Så skal du gjette hvem som har sendt deg pakke. Om du velger og være med så må du sende pakke, og du skal motta en. :)

Kunne tenkt meg det. MEN, *Ikke for å virke gjerrig nå asså*

Denne mnd er en stoooooor utgiftsmnd for oss :(
eller de fleste kasnkje?

Husleie,strøm,Årsavgift,parkeringa. er på nesten 15-16000 denne mnd d:/

Kunne vi tatt hemmeligvenn runden neste mnd kanskje??

Det er vel egentlig det samme når vi sender det?? For er jo denne forbanna årsavgifta for oss og.

Nei vi burde jo virkelig ha en frist på det. Sånn at ikke noen kanskje plutselig må vente til sommern fordi en eller annen er treig med og sende gaven sin :p

Men tenker at det er jo mye som skal ordnes i forkant, så er helt greit for meg og vente til neste mnd. Det må jo atter en gang bestemmes pris, om det skal til baby eller mor osv. Påmeldingen må jo gå over en god stund slik at alle har mulighet til og se det! :)

Så jeg tenkte og bestemme oss for alt det, også ha påmeldingsfrist 1April. Også ha sendefrist 20 April eller noe?

Nei vi burde jo virkelig ha en frist på det. Sånn at ikke noen kanskje plutselig må vente til sommern fordi en eller annen er treig med og sende gaven sin :p

Men tenker at det er jo mye som skal ordnes i forkant, så er helt greit for meg og vente til neste mnd. Det må jo atter en gang bestemmes pris, om det skal til baby eller mor osv. Påmeldingen må jo gå over en god stund slik at alle har mulighet til og se det! :)

Så jeg tenkte og bestemme oss for alt det, også ha påmeldingsfrist 1April. Også ha sendefrist 20 April eller noe?
Det høres bra ut det. Klager ikke jeg :)

Det hørtes utrolig morsomt ut! Det kunne jeg godt tenke meg å være med på =) =)

Jeg blir med viss det blir i april :) har også den idiotiske årsavgiften på dritbilen + masde deler til dritbilen :/ de sluuker altså penger de bilene! Men april, da er jeg med! :)

Jeg vil også bli med :)

Da skal jeg lage noen avstemning tråder imorgen jeg, så vi finner ut av ting.

Back
Topp