Hadde dere....

Lo86

Flørter med forumet
Hadde dere kjøpt en brukt TFK joggster twist 2010 modell til 1500 kr?
Ikke så mange brukte her i området til salgs, og de som er det er ofte ganske dyre.
Er også en 2013 modell til 4400 kr, burde jeg heller kjøpe den?
Begge vognene har quickfix bag med i prisen, og begge skal visst være i god stand.

Hadde vært deilig å kjøpe en billig, men 2010 modell er jo ganske gammelt....

Jeg kjøpte 2011 modell i fjor til 3000kr, tenkte ikke over at det var noe dyrt. Har ikke noe å si for meg hvor gammel vogna er da, den var i kjempegod stand, splitter ny bag og en del ekstra utstyr. Mye billigere enn å kjøpe ny, det var alt jeg brydde meg om.. :-)

Tja hadde nok kanskje prøvd å prute litt, men hvis jeg prøvde den og alt virka supert hadde jeg nok kunnet gjøre det :-) ville testa at den var fin å legge sammen, sette opp osv. Sett at alt var greit med dekk, demping osv

Har du mulighet til å teste vogna?

Takk for svar, jenter! :) Vi skal dra og se på den til helgen. Hvis den er i fin stand blir det nok til at vi kjøper den. Hvis vi etterhvert finner ut at vi vil ha en nyere modell, så får vi heller bruke den som ekstravogn hos besteforeldre eller sovevogn i barnehagen når den tid kommer :)
Prøver å gjøre det billigst mulig, med tanke på oppussing og alt annet som koster før babyen kommer :)

Back
Topp